wie doet er allemaal mee in kring 6 of woont er in zuid holland en doet mee aan de kring wedstrijden ( hoeft niet perse kring 6 te zijn)
in welke klasse doen jullie mee! alleen dressuur!!
ik doe mee bij de pony's in het L2!
groetjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Ja, idd. Ons kringbestuur is echt walgelijk. Op zich vind ik wel dat er goede concurentie is, dat is een van de redenen dat ik daar lid ben. Moniek is echt onwijs aardig, en Michelle77, voor valt het ECHT vies tegen.
Barbara_m schreef:Gewoon opzij duwen, je paard is er groot zat voor, toch?
Barbara_m schreef:Ik ben aangesloten bij kring 6 helaas....
Barbara_m schreef:Tja, dat kan he. Maar ja, je rijdt bij de pony's (en dus nog minder jarig). Misschien valt het je daarom nie zo op, of is het kringbestuur daarom aardiger tegen je... Ik weet het niet. Maar gelukkig voor het kringbestuur dat er tenminste 1 persoon (op bokt dan he), het er nie mee eens is.
miesie schreef:Ik rijd in kring 5, heb maandag selectie L1 pony's, maar verder ga ik denk ik niet echt selecties rijden, want bij de pony's hoef je geen selectie wedstrijden te rijden..
Kringkampioenschappen is gewoon open inschrijving voor pony's..
sophie_kurk schreef:kringkampioenschappen is voor iedereen open, dat zijn dus de selecties, als je die wint mag je door naar de regiokampioenschappen! en die is waarschijnlijk niet open inschrijving.