Ik vind het een erg fijne manege. Rijd je indoor of outdoor? Ze hebben daar hele grote buitenbak, een ook een fijne binnenbak vind ik. Wij hadden er een tijd geleden voltigewedstrijd, erg leuk!
wat waren je punten, ik was niet bij de prijsuitrijking omdat ik s middags weer ergens parcour moest springen maar mijn punten waren 148 en eh... weet niet heeft mijn trainer neit gezegt, maar het ging echt super goed, dus ben benieuwd of iedereen lagen punten had, want ik snap het niet helemaal:S
Ik had 150 en 151. Volkomen terecht want ze was bij vlagen ronduit stout. Er zaten ook goede stukken in die ook goed werden beloond, maar helaas, ze was echt heel jolig. De omstandigheden werkten ook niet echt mee, de grote geiten waar ze bang voor was, (:D) de treinen, en als klapper de helikopter die elke 5 minuten laag overvloog... Ach, ik heb er hard om moeten lachen, en ik weet ook dat als ze braaf was geweest we zeker een puntje hadden gereden. Voor de 2e keer L1 ben ik zeer tevreden hoor
naja bij ging het goed voor de 1ste x zowiezo op wedstrijd met deze.. maar vond de punten niet terecht heb de band nog eens na gekeken en eht commentaar komt niet egt overeen, maarja volgende keer beter:)
Tja, daar schiet je weinig mee op denk ik dan. Mijn ervaringen met dit jurylid zijn erg goed. Als je het verdient rij je zeker weten punten. De laatste keer dat ik B startte reed ik bij haar, en toen had ik 172 en 174. Toen reed ik dus duidelijk wel goed