Opwaardering vragen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Opwaardering vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 19:25

Ik rijd nu een paardje van een ander bij, waarmee ik ook wil gaan starten. Nou heeft de eigenaresse altijd gezegd(en dus gedacht) dat ze M2 gelopen heeft. Dat zou betekenen dat ik meteen L1 kan starten(ben zelf L1+11, 1 keer L2 gestart maar helaas geen wp).

Aangezien ik maar heel weinig wedstrijden kan rijden(geen vervoer, dus alleen bij ons op stal, 6 a 7 keer per jaar) vond ik dat wel fijn. Kwa training kan ze op dit moment makkelijk een L1 proefje lopen, en we hebben dus nog een paar maanden om verder de puntjes op de i te zetten.
Fijn dus, dacht ik...

Vandaag toch maar even een mailtje naar de KNHS gestuurd om het na te vragen. Kreeg vandaag nog een mailtje terug, met daarin de mededeling dat ze 7 keer is gestart in de B en daarin 1 winstpunt heeft gehaald Boos! . Mijn eerste reactie was: k*t! Als ik in de B moet beginnen ben ik daar al gauw een seizoen mee kwijt(7 wedstrijden is 14 proeven, dus laten we zeggen 1 klasse per seizoen). En aangezien ze opzich toch wel klaar is voor de L en ook zeker niet jong is ofzo(L jaargang, dus wordt dit jaar 12)...

Nu zit ik dus te denken, zou ik opwaardering kunnen vragen bij de KNHS? of geven ze dat in zo'n geval niet...? iemand ervaring? En hoe pak ik zoiets aan?

shaolanneke

Re: Opwaardering vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:27

als het paard maar één winstpunt in de B heeft gelopen zit er niets anders op dan in de B te starten. Wel een tegenvallertje !!

suc-6 ermee....

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:55

Je kunt het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans. Ik heb zelf wel opwaardering gekregen. Dit was met een voor hun "geldige" reden. Ik vrees dat vervoer e.d. geen geldige reden is. Daarnaast had ik al een aantal paarden de L doorgestart en helaas net die ene winstpunt in het M niet gereden om meteen L1 te mogen starten. Een flinke brief gestuurd met heel veel uitleg vanwege het hoe en waarom en ik kreeg dus wel opwaardering.

In jouw geval zie ik niet echt een reden waarom ze dat zouden doen.......

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 09:07

Ik sluit me bij Daffodil aan. Een enkele L1 klassering is wel erg ver verwijderd van die M1+1 die daarvoor nodig is. Maar je kunt het allicht proberen.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 12:52

Ja, ga maar gewoon een poging wagen...Naar welk adres moet ik de brief dan sturen?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:47

gewoon naar de KNHS, adres staat op de site www.knhs.nl