Voorbereiden concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jimmy_denise

Voorbereiden concours?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 18:37

hallo allemaal,
ik wil binnenkort met mijn 3 jarige quarter ruin dressuurwedstrijden gaan rijden. Nu wil ik me daar graag op gaan voorberijden en vroeg ik me af hoe jullie dat dus doen. Maken jullie lijstjes o.i.d.? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Groetjes Denise Knipoog
Laatst bijgewerkt door Lielle op 11-05-05 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typo's in titel

Ilsemarie

Re: Voorberijden concour?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:08

vroeger maakte mijn moeder altijd lijstjes. We hadden toen ook vanalles en nog wat aan reserve mee (singel, witte broek, blouse, shabrak) en een hele catering Knipoog
Nu doe ik alle spullen die we voor Nordwind nodig hebben en mama doet nog een kleine catering. maar ik maak verder nu geen lijstjes meer. Ik wee na 7 jaar wel wat ik nodig heb Knipoog

Ik raad jou wel aan om een lijstje te maken. Dat is wel zo handig en sta je niet ineens voor onverwachte problemen.

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:13

het is idd slim om een lijstje te maken, ben ik ook mee bezig , alleen het probleem: wat moet er allemaal op het lijstje, volgens mij ben ik nog de helft vergeten Tong uitsteken

jimmy_denise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 15:02

Bedankt allemaal! Dat van het lijstje zal ik zeker proberen!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:41

Vroeger hadden wij ook altijd een lijstje met alles erop wat mee moest. Nu doen we die wedstrijden al zo lang dat je vanzelf iets mist als je de zadelkamer van de veewagen inkijkt. Alles heeft zijn plekje. Plekje leeg? Dan mis je iets.