Ik heb in het begin van dit jaar een aantal dekjes met het logo, naam etc van mijn vaders bedrijf gekregen, meer voor de gein omdat ik met mijn paardje voor het eerst ging starten. Indoor heb ik ermee gereden en nooit wat gehoord, nu zijn we voor de 1e keer outdoor en hoor ik van mensen op het wedstrijd terrein (ouders en vrienden van andere aanwezige ruiters) dat een dekje met logo, naam etc niet toegestaan is en dat de jury het kan verbieden........
Lijkt mij erg raar, maar weet iemand hier het antwoord op voor mij? Ik zou het zonde vinden hierdoor niet te kunnen starten, maar zou toch graag de dekjes blijven gebruiken.
Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven. Alvast bedankt!
de afmetingen kloppen die zijn binnen de normen, dat had ik al aangevraagd voor ik de liet borduren! Raar dus dat mensen dat zeggen dat het niet mag...
Ik rijd ook reclame (o.a. met sponsor-dekje) voor een bedrijf en mijn logo is 18,5 cm, dus binnen de 20 cm. Het mag dus wel gewoon, mits je binnen de toegestane maten blijft! Succes!
Je hebt wel eens kringwedstrijden hier, waarbij je persée met club- of 'blanco' dekje moet rijden. Dat heb ik tenminste eens gehoord toen ik nog met mijn pony reed. Bij de paarden heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik rij ook altijd met sponsordekje, nog nooit problemen mee gehad.
Ik rijd nu bij de paarden met een dekje met het logo van mijn pa's bedrijf erop. En bij de pony's ook al. Nooit heeft er iemand wat van gezegd en het is gewoon toegestaan. Zelfs de voor wedstrijd naam van mijn paard staat de naam van mijn vaders bedrijf. Ook dat mag gewoon. Alleen volgens mij weer niet bij de pony's.