Concours Ruurlo 7/8 mei, 8 mei afgelast

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Concours Ruurlo 7/8 mei, 8 mei afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 09:18

Vriend van mij vroeg of ik zin had om mee te gaan naar Ruurlo concours. Hij moest met z'n jonge paardje (waar ik tevens verliefd op ben Knipoog ).. En daar sta je dan, doorweekt, in de zut, koud!

Het begon zo; eerst moest hij springen, en z'n vriendin ook. Al voordat het begon te regenen was de grond slecht, maar ze wisten het zo te regelen dat ze als nr. 2 en nr. 3 mochten, dus heel extreem slecht was het niet. Ik filmen, jaja, echte paparazzi Haha! Allebei foutloos, zelfs door de slechte grond! Barrage was niet ingesloten, dus.. wachten..

Tussendoor moest z'n vriendin nog dressuren, en toen begon de ongein. Het begon me toch een partij te regenen. En het hield gewoon niet meer op! Het was op een groot weiland, maar k denk dat ze opnieuw moeten zaaien Nagelbijten / Gniffelen Alles kapot gereden, auto's kwamen niet meer op en van het terrein. Er waren 3 trekkers ingezet. Daarbij kwam ook nog dat de grond echt vies en zwart was, dus alles werd smerig.

Toch is ze gaan dressuren, sta je dan met je parapluutje samen met die vriend van mij. Bij de ring konden we niet komen, want paard schrok van plu. En nat worden? Nee dank je. Het kwam met bakken uit de lucht, gadverdamme!!! Tong uitsteken Woesjj en toch 162 punten *grinnik*.

Toen weer terug naar de barrage. Vriend had zijn jonge al afgezadeld, hij ging niet. Maar z'n vriendin dacht , ach ik ben toch al nat. Uiteindelijk is het prijzengeld verdeeld, er is geen barrage meer gereden en 8 mei is afgelast. *zucht*
Ik haaaatt regen Huilen

_Madelon

Re: Concours Ruurlo 7/8 mei, 8 mei afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 11:03

ik hoorde het al.. zou vandaag meegaan!
maarja.. het terein was oowk echt BAGGER hooorde ik Tong uitsteken

Maruh.. toch wel netjes Vork van punten en foutloos springen in die Kl*te omstandigheden Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 11:06

BAGGER?! Is nog zacht uitgedrukt.. Als je m'n spijkerbroek ziet, djiesuss.. Helemaal zwart van die vieze prutzooi. Echt stinkgrond daar joh. Heb d'rna in een ANDERE spijkerbroek die ik had meegenomen (heel toevallig Schijnheilig ) anderhalf uur voor de openhaard gelegen. M'n schoenen zijn ook redelijk overleden.. Boos!

MSDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:12

k zou vandaag ook gaan. als ze t hadden doorlaten gaan was t vragen om problemen! maar t blijft wel kl*te!