Wedstrijd 5 mei in Cromvoirt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Wedstrijd 5 mei in Cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 20:45

Al eens eerder heb ik verteld hoe het ging met mijn bijna 4 jarige ruin Udo (Umanie). Hij was kijkerig en reageerde daardoor helemaal niet meer op mijn benen, het leek alsof hij zich afsloot van wat er om zich heen gebeurde. Dus dat was nogal lastig op te lossen, waardoor ik nogal onzeker werd. Maar door meerdere malen van huis te gaan werd het steeds beter en dat is in de punten terug te zien, jammer genoeg steeds geen wptje, wel rond 152 en 154 punten. Afgelopen week vol goede moed (hummm) naar Cromvoirt. De bak was volledig versierd, en erg kijkerig met een kantine aan de lange zijde en bloembakken reclameborden vlaggen enz. Eerste proef dus uitgesloten omdat meneer dus niet rond wou lopen, toch op een slordige manier mijn proef uit gereden, op naar de tweede en meneer deed dus net alsof hij thuis liep, gewoon fijn te rijden en niet kijkerig meer, joeppieeeee.
Deze resluteerde in een 7e plek van de 25 met 154 punten (laag)
Al met al toch een goed eonde op naar de volgende keer, ben toch wel trots op de foto's te bedenken dat hij nog 4 moet worden eind juli!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Denise82

Re: Wedstrijd 5 mei in Cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:21

Fijn dat het de tweede proef beter ging! En 7e is heel netjes hoor! Nu zullen de winstpunten er vast snel aankomen. De foto's zien er namelijk heel leuk uit! Veel succes met je paardje