Inrijden was hij lekker ontspannen en had er een goed gevoel over.
Eeerste proef was hij best braaf maar in de linker galop vloog ik de baan uit .
Kwam wel nog netjes voor het bordje weer in eigen baan maar heb een paar pasjes in verkeerde baan gezet + A afwenden ging ik gewoon rechtdoor(black out)
Verder was ik tevreden.
twee proef ging helemaal goed alleen met binnenkomen slingerde hij wat.
nou alle proeven waren om 20.00 uur klaar en we konden wachten op de prijsuitrijking 21.30 uur
Maar had gelukkig mijn punten eerder en bleek dat ik in de prijzen zat dus moest wel wachten.
Nou in de eerste proef was ik 4 de met 162 punten-2
en de tweede proef was ik 6 de op zo met 159 punten
ben erg tevreden met mijn kleine haffie tussen de knotsen
heb nu 7 winstpunten

)
(zonder wp thuiskomen waren we al niet meer gewend eigenlijk
)
)
Heeeeeeeeel netjes
Ik heb vandaag m'n eerste winstpunten gehaald in de L2 - 160 en 157 punten. Was niet echt tevreden maar kennelijk leek het plaatje beter. Het was de tweede keer dat ik L2 startte, voor mij een mijlpaal dat ik zo snel winstpunten haalde. In de L1 had ik er een halfjaar voor nodig. 
(Begint een soort traditie van me te worden) En de 2e proef 149. Zal ook komen omdat ik deze keer de proefjes niet goed kende, weinig tijd gehad ze even door te lezen ivm school en stage, dus ook minder gereden en getraind. Als ik mn laatste puntje in L1 heb gaan we het ook even rustig aan doen tot in ieder geval eind juni omdat ik het nog even razend druk met school krijg de komende weken.
Ennuh, wil ik ook weten voor welke club dan