wedstrijd gehad Franeker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

wedstrijd gehad Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 06:43

Hoi ikheb gisteravond wedstrijd gehad en het was onze eerste buitenwedstrijd.
Inrijden was hij lekker ontspannen en had er een goed gevoel over.
Eeerste proef was hij best braaf maar in de linker galop vloog ik de baan uit .
Kwam wel nog netjes voor het bordje weer in eigen baan maar heb een paar pasjes in verkeerde baan gezet + A afwenden ging ik gewoon rechtdoor(black out)
Verder was ik tevreden.

twee proef ging helemaal goed alleen met binnenkomen slingerde hij wat.

nou alle proeven waren om 20.00 uur klaar en we konden wachten op de prijsuitrijking 21.30 uur Huilen
Maar had gelukkig mijn punten eerder en bleek dat ik in de prijzen zat dus moest wel wachten.

Nou in de eerste proef was ik 4 de met 162 punten-2

en de tweede proef was ik 6 de op zo met 159 punten

ben erg tevreden met mijn kleine haffie tussen de knotsen Haha!
heb nu 7 winstpunten Haha!

hesterv

Re: wedstrijd gehad Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 09:00

Gefeliciteerd met je winstpunten!!!!! Lekker begin van het buitenseizoen!! Haha! Ik ga vandaag naar Franeker.. Ben benieuwd. Is het terrein een beetje berijdbaar of weer hard en slecht???? Met springen ben ik er een keer mn hele vertrouwen kwijt geraakt Boos!

=x= Hester

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 10:34

netjes!!!

hester, met wat voor pony start jij zondag in de B dan?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:21

Jij had mooie punten dan! OK dan!

Ik was dr gister ook... mijn punten waren helaas dramatisch... Scheve mond
Goldy was weer eens zó gespannen, tja eerste buitenwedstrijd. (Terwijl ik altijd zo opschep over t feit dat binnen of buiten niks uitmaakt voor haar, maar ja je moet toch een zondebok hebben Tong uitsteken)
Maar goed, volgende week in Grou. En dan moet ik toch eindelijk die laatste wp voor de L1 eens halen waar ik nu al 2 wedstrijden tegenaan zit te hikken. Koe (zonder wp thuiskomen waren we al niet meer gewend eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen )

pluspuntje was wel dat ik een 9 had voor de verzorging Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 12:38

reddytobias schreef:
netjes!!!

hester, met wat voor pony start jij zondag in de B dan?

Pony van een vriendin van mij, welsh k van Orchard d'Avranches, vosje. Kan erg leuk springen maar moet nog vertrouwen krijgen int parcours. Maar ik weet niet of dat doorgaat met dit weer Huilen Het is al zo'n slecht terrein, als het nou ook nog es zo doorweekt is weet ik het niet hoor! Ik moet straks maar even zien hoe Lars zich erop houd. Anders start ik gewoon niet. (Met beide niet dan Knipoog )

*volcano* schreef:
pluspuntje was wel dat ik een 9 had voor de verzorging Haha!

Pling Heeeeeeeeel netjes Tong uitsteken Jammer dat de rest van je punten ietsje minder waren Ach gut

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:58

Ik moest vanmorgen 8.15 al en daar was ik achteraf blij om. Ik was klaar en gingen weer naar huis en het ging me toch plenzen.

Ik startte voor het eerst L2, verwachtte er niks van. Eerste proef vond ik slordig gaan, maar niet erg dramatisch ofzo hoor Haha!..had ik 148. Tweede proef ging voor mijn gevoel een stuk netter, had ik 146 zonder commentaar. Das dan weer beetje jammer. Maar verder tevreden hoe het ging. Een jaar geleden haalden we nog niet eens winstpunten in de B dus..komt allemaal nog wel eens goed Haha!.

Terrein was toen nog redelijk, maar dat was voor alle plens. Gisteraaf haalden ze al auto's met trekkers er weg..die zakten toch best weg.

Maar *Volcano*, sta jij niet op de wachtlijst van de L2 in Joure? Ik sta daar nog bij de L1, maar er is geen plek in de L2 en moet dat dus starten, maar dacht dat ik jou ook op de wachtlijst daarvoor zag. Heb je trouwens gister ook wel gezien kwam ik net achter. Zag je uitladen en toen moest ik mensen voorlezen en later zag ik je rijden. Hoeveel punten had je?

Denk dat het terrein morgen met springen met wel blub is..

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:43

Go jij! Go jij! Ik heb vandaag m'n eerste winstpunten gehaald in de L2 - 160 en 157 punten. Was niet echt tevreden maar kennelijk leek het plaatje beter. Het was de tweede keer dat ik L2 startte, voor mij een mijlpaal dat ik zo snel winstpunten haalde. In de L1 had ik er een halfjaar voor nodig. Bloos!

Maar wat was dat terrein slecht, zeg! Niet te geloven. Ik mag nog van geluk spreken dat ik nog redelijk vroeg moest (nr. 10 vanaf 8:00) want later was het hele terrein praktisch onrijdbaar voor een paard wat op blote voeten loopt.
Ik hoop dat het nu nog wat afdroogt met die wind erbij want anders wordt het nog een hele klus om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden voor de pony's, laat staan voor de ouders met de auto's en morgen met het springen...

@Dribbelkont: gefeliciteerd met je prijzen! Ik viel helaas nét buiten de prijzen maar dat mag de pret niet drukken. Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:57

Ik heb ook weer winstpunten gehaald!!!! Wel lekker hoor Haha! Had 1e proefje 164 en 2e proefje 157. Nu M2+5 Haha! Prijzen weet ik nog niet..

Moest ik even kwijt Haha! echt blij met de winstpuntjes Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:16

He..super zeg! Jij ook Matty! Op naar de M!

Te snel overgegaan naar de L1? Ik had toen meteen 2 wp, beteje eng..haha.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:38

Ik heb ook gereden in Franeker om 11.15 uur ongeveer. Dat was best eng ivm de banen. Maar had beide proeven een winstpunt en beide proeven prijs, dus heel tevreden. Ik startte M1.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 19:40

iedereen gefeliciteerdja wat regende het vandaag kon gelukkig nog net met de auto met trailer van het terein afkomen

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:12

Pinacolada schreef:
He..super zeg! Jij ook [KNIP]! Op naar de M!

Te snel overgegaan naar de L1? Ik had toen meteen 2 wp, beetje eng..haha.

Thanx! We worden overmoedig, in september maar M1 in de onderlinge dressuurcompetitie als we dit niveau blijven handhaven. Heb al even gekeken, proef moet te doen zijn. :P

Tja, te snel overgegaan naar de L1 destijds? Weet het niet hoor, want ik haalde m'n punten ruimschoots in de B en iedereen maar zeuren dat ik L1 moest starten. Ik zat er telkens tegenaan, rond de 150. Op een gegeven moment kon ik dan eindelijk netjes m'n proef afwerken... kwartje moest ff vallen denk ik. Tja, me no Anky. :D

Edit: wanneer zijn de volgende wedstrijden van iedereen?
Ik ga vrijdag 20 mei naar Harich (Gaasterland). Nog meer??
Laatst bijgewerkt door Puera op 10-09-24 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:10

Pinacolada schreef:
Maar *Volcano*, sta jij niet op de wachtlijst van de L2 in Joure? Ik sta daar nog bij de L1, maar er is geen plek in de L2 en moet dat dus starten, maar dacht dat ik jou ook op de wachtlijst daarvoor zag. Heb je trouwens gister ook wel gezien kwam ik net achter. Zag je uitladen en toen moest ik mensen voorlezen en later zag ik je rijden. Hoeveel punten had je?

Ja sta daar nog op de wachtlijst voor de L2 maar dat is omgezet naar L1, moet op de lijsten alleen nog even aangepast worden.
Mijn punten waren 147 - 2, 1e proef, reed met afgroeten weer eens de verkeerde kant op Clown (Begint een soort traditie van me te worden) En de 2e proef 149. Zal ook komen omdat ik deze keer de proefjes niet goed kende, weinig tijd gehad ze even door te lezen ivm school en stage, dus ook minder gereden en getraind. Als ik mn laatste puntje in L1 heb gaan we het ook even rustig aan doen tot in ieder geval eind juni omdat ik het nog even razend druk met school krijg de komende weken.
Vanochtend trouwens ook weer les gehad, mevrouw was nog steeds erg hyper, dus ik geloof dat ik t voerschema ook maar eens een beetje moet aanpassen. Beetje minder energie. Knipoog En ik denk dat ze weer even aan iets anders toe is, dus we gaan binnenkort even lekker springen een paar cross trainingen bijwonen Haha! En weer wat buitenritjes tussendoor. Even de nadruk een beetje op andere dingen leggen ipv dressuur. En dan maar eens zien of dat effect heeft.

En ik heb me voor harich/gaasterland ook opgegeven, dus dan ben ik er ook.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:33

Vandaag springwedstrijd gehad in Franeker.. Bleek ik zaterdag nog 2x 1e te zijn!!! 2x 15,- euro Lachen

Met springen in de B cat. E (mijn 1e wedstrijd met die pony) was ik rond gekomen met 8 ft. (twee balkjes) en een stijl van 46 Lachen

=x=

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:16

En met Lars?

IK heb zaterdag 14 mei weer in Joure..ga niet naar Gaasterland die week erop

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 07:47

Met Lars ben ik gisteren niet gestart, die gaat in Joure weer springen (hoop ik).
-x-
zie ik je in Joure wel Lachen heb ik ook 14e

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 09:32

gefeliciteerd hester!! tjoh over een half jaar kom je ik je vast vaker tegen...aangezien ik dan voor friesland ga rijden haha

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:07

reddytobias schreef:
gefeliciteerd hester!! tjoh over een half jaar kom je ik je vast vaker tegen...aangezien ik dan voor friesland ga rijden haha

Oh joh, toch verhuizen Vork Ennuh, wil ik ook weten voor welke club dan Clown

Maar gaat helemaal goed komen met Orcha Lachen Echt supertevreden over het parcours Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:33

jep!! geen idee...jij rijdt zeker bij tally ho? heeft sneek ook paardenvereniging?? en trouwens jij woont toch in sneek?waar heb jij je paarden staan?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 11:52

Waar ga je wonen dan? Sneek zitten de Waterpoorters