mee rijden met iemand anders!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem27

mee rijden met iemand anders!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 16:23

Ik had een vraagje wat betreft het vervoer naar wedstrijden toe. Ik wil heel graag gaan starten met mijn fjord. Ik weet nog niet, wat ik graag wil of gewoon gaan starten of in de fjordensport. Maar wie heeft hier ervaring met het mee rijden met iemand anders. Want ik ben namelijk zelf 18 jaar en heb al wel mijn rijbewijs, maar nog geen trailer of trailerrijbewijs. Hoe zal ik dit probleem op kunnen lossen?????

SharirBobby

Re: mee rijden met iemand anders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:25

Wat je zelf al zegt, proberen of je met iemand (bv van stal) mee kunt rijden. (misschien tegen een vergoeding voor de benzinekosten)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:29

Zorgen dat je je trailerrijbewijs haalt Haha!
Nee grapje hoor, gewoon meerijden, en anders je pa of ma strikken, als het goed is zat vroeger alles bij elkaar Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:23

Een trailer kost gauw € 2000,00, en dan moet er ook nog een goede auto voor( minstens ford Mondeo o.i.d.) Dus Pa en Ma strikken is vaak niet zomaar een optie.

Als ze wel een goede trekauto hebben, kun je misschien een trailer huren. Of idd een maatje zoeken om samen te gaan.