Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Krato schreef:Ik zou wel gaan starten, maar helaas...
peanutbutter schreef:Ik was gestart. Was alleen niet zo tevreden over de jurering, ha een 4 voor het wijken omdat mn paard scheef werdt.
Marcella schreef:Krato schreef:Ik zou wel gaan starten, maar helaas...
Waarom...
Marcella schreef:peanutbutter schreef:Ik was gestart. Was alleen niet zo tevreden over de jurering, ha een 4 voor het wijken omdat mn paard scheef werdt.
Heb er meer over gehoord. Vond dat van degene die 2 keer 1e werd in de B erg knap met haar gezaag.
Krato schreef:Mn paard heeft artrose in zn hals, dus moet ie een maand op rust!
fabjuh1987 schreef:Dat meisje heeft harstikke netjes gereden hor, was trouwens haar eerste proef.............. misschien beetje jaloers?![]()
![]()
Maar inderdaad de jurering was erg streng dit keer
Marcella schreef:fabjuh1987 schreef:Dat meisje heeft harstikke netjes gereden hor, was trouwens haar eerste proef.............. misschien beetje jaloers?![]()
![]()
Maar inderdaad de jurering was erg streng dit keer
Jaloers niet ze staat trouwens bij mij op stal. Dan kan je wel netjes rijden, maar een diervriendlijk vind ik ook wel belangrijk. In plaats dat je loopt te flossen met een bit.
Marcella schreef:Nee zij startte B paarden.
peanutbutter schreef:Dan reed jij bij mij in de ring. Ik zat op dat zwarte paard.
peanutbutter schreef:O ja dat paard waarvan ik verwacht had dat die 2x 1e zou worden.
asjuhh87 schreef:Ik sta wel op de prc maar ben niet gestart zoals essieintown dacht (heb niet eens een startkaart)
@ Marcella.. op onze site staat alleen maar de startlijst en toen zag ik bij jouw naam Sunhild staan.. Dat is toch die Fjord en jij hebt toch zo'n Kieffer Goldline hoofdstel ? Weet ik nog want ik knalde bij de mesthoop met mijn kruiwagen bijna tegen je aan![]()
@ Krato.. ik zag je al niet op de lijst staan..
de punten waren idd laag.. één van onze ruiters was 1e met 141 pnt
(schijnt nogal een sjaggo jury te zijn geweest, ben blij dat ik niet hoefde te schrijven)
Citaat:Heb wel gehoord dat ze bij de L2 naar huis gestuurd zijn en een aantal van de M1 ook.