wedstrijd sambeek 5 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

wedstrijd sambeek 5 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 19:28

vandaag had ik wedstrijd in sambeek! ik moest al om 6 uur mijn nest uit, omdat ik al om 9.45 moest rijden Dromen . daar aangekomen hebben we lekker losgereden en toen kijken in welke ring ik moest. nou, het had die dag ervoor super veel geregend, en het was één blubzooi! Boos! sommige ringen waren nog wel droog maar de middeldste waren echt vies gewoon. allemaal water en modder.... en natuurlijk moest ik ook in zo'n ring rijden Boos! . maarja dante zakte dus super ver de blub in en was super zwaar. ik was dan ook helemaal moe toen de proef afgelopen was. maar ondanks alles was het toch nog een nette proef. toen hadden we eigelijk 4-tal, maar dat kon niet doorgaan omdat een clubgenootje een half uur later moest rijden, en omdat meteen daarna het springen al was. toen dus maar het andere zadel erop voor het springen. het was pas dante's 2e springwedstrijd dus ik verwachte er ook niet te veel van. het was echt hoog gebouwt!! maarja, uiteindelijk weigerde dante op 4b, toen op 4a en toen op hindernis 6. ik was toch wel blij met dit resultaat. (de 1e springwedstrijd kwamen we niet verder dan hindernis 3b Clown ) het gaat elke keer een beetje beter! toen was het alweer bijna uitslag van de dressuur. ik verwachte er niks van, omdat het voor mijn gevoel niet helemaal lekker ging. maar ik was 4e van de 24 met 166 punten! Haha! Tong uitsteken . het was er wel allemaal slecht geregeld. ik moest een uur op mijn prijs wachten!! Boos! niet normaal gewoon. en wat zijn de uitslagen van de andere bokkers? Knipoog Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Lielle op 05-05-05 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel in topic

TeamSpirit

Re: wedstrijd sambeek 5 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 22:57

gefeliciteerd Haha!!!
super joh!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 23:12

TeamSpirit schreef:
gefeliciteerd Haha!!!
super joh!

dankje Haha!

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 23:40

Ik heb niet gereden maar wel geschreven!!! Idd. een heel erg modderig terein. Mijn lesgeefster (jurylid) kwam met de auto vast te zitten in de modder en ik heb dus samen met haar de auto deruit kunnen duwen. Welke ring heb je trouwens gereden? Ik moest schrijven in ring 10

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 23:44

Unika schreef:
Ik heb niet gereden maar wel geschreven!!! Idd. een heel erg modderig terein. Mijn lesgeefster (jurylid) kwam met de auto vast te zitten in de modder en ik heb dus samen met haar de auto deruit kunnen duwen. Welke ring heb je trouwens gereden? Ik moest schrijven in ring 10

ik reed in ring 22 (E/B). ik zie dat je bij de C/B schreef, daar reed een clubgenootje van mij Knipoog . (ze had geen wp geloof ik)

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 23:46

Wie is jou clubgenootje en hoe ziet haar pony deruit???

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 23:50

Unika schreef:
Wie is jou clubgenootje en hoe ziet haar pony deruit???

Carlijn Huberts met Nevertell. uhm, een klein meisje, blond haar, pony is een oud vosje. Knipoog

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 23:53

Aha, ik weet zo ongeveer weer wie je bedoelt! Ik weet niet meer precies hoeveel punten ze had maar ik vond de naam van de pony zo leuk!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:09

he Unika dan heb jij mij denk ook ook wel een keer zien langshuppelen zat in de ring er naast met een roodschimmel en een matje om precies te zijn ring 9 was geloof ik 8 van de 9 met 168 punten hihi.
nou niet slecht toch na vier weken stilliggen.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:10

oh jah dan heb je een clubgenootje van mij ook gezien romy verberkt met droopy dun mager meisje en der pony was een schimmeltje.

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:24

Ja, ik heb jullie dan allebei gezien. Volgens mij vond ik jou roodschimmeltje zo'n leuke pony. Ik vind roodschimmels altijd leuke beessies.

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:17

Ik reed ook in ring 9 in de M2. Wat was dat een blubzooi in de hoeken bij A zeg! Maar ja mijn pony liep best lekker en ik had 174 punten (6e). Het was wel hard werken voor hem.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:27

jah blub zooi he dat meisje wat voor mij reed moesten ze de hele ti d de bak in houden mijn beesie deed dat wel goed terwijl die de maand van te voren nof water angdt had hihi hoe vond je trouwens mij clubgenootje rijden ??
bij mij ging het wel alleen verzet maar ik mocht er nog niej helemaal aanpakken heb 4 5 weken stilgestaan

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 23:52

Walco_Aqua schreef:
Ik reed ook in ring 9 in de M2. Wat was dat een blubzooi in de hoeken bij A zeg! Maar ja mijn pony liep best lekker en ik had 174 punten (6e). Het was wel hard werken voor hem.

dan moest jij tegen iemand van mijn club! marieke oosterlaken heet ze Knipoog marieke moest voor de 3e keer m2 rijden en ze was 2e met 183 punten (!). ik heb haar zien rijden en haar pony zakte ook een eind weg zeg Ach gut . gefeliciteerd met de winstpunten allemaal! Haha!

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 00:41

Walco_Aqua was jij diegene met die prachtige palomino???

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 08:42

Ja inderdaad dat ben ik! Lief is mijn pony he

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:36

ik heb er ook gereden maar ring 22 en (21) waren echt zwembaden vooral omdat ik als een van de laatste moet, en mijn pony loopt in de wei al om de modder heen om der voetejs schoon te houden (gaat vervolgens wel in diezelfde modderplas uitgebreid liggen rollen) en nu had ze dus ook geeen zin om door de modder te gaan

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:06

Wij waren er ook. Ik had wel gedacht dat het zo'n blub zou zijn want ik woon zo'n 800 meter verderop en bij ons was het ook zo'n zooi... Had dus lekker laarzen aangedaan. Wij zagen echt een shetje met zijn buik door de blub schuiven, hardstikke vies en nat Ach gut
Rick en Laura reden in ring 16, en ook daar was het blub en nog eens blub. Rick had 149 punten en daar was ie best tevreden mee, zijn beste resultaat ooit! Laura had 148 punten en dat vond ik absoluut niet terecht. Ze reed best netjes naar omstandigheden (Insley gleed iedere keer uit achter in de hoek, maar dat had iedereen natuurlijk...). Vorige week in Overloon had ze nog 170 punten... Verdrietig . Maar ja, jammer, volgende keer beter.
Ik ben benieuwd of het morgen doorgaat voor de paarden. Ga straks maar even kijken hoe het ervoor staat. Veel menners zijn vandaag ook niet gegaan volgens mij. Je kunt het terrein niet meer op of af heb ik al gezien maar ze hebben nu wel de ringen verlegd vanmiddag dus ik kijk even of ik Jumper eraan wil wagen morgen maar als het echt te slecht is begin ik er niet aan. Ik wil mijn paard wel graag heel houden.