. daar aangekomen hebben we lekker losgereden en toen kijken in welke ring ik moest. nou, het had die dag ervoor super veel geregend, en het was één blubzooi!
sommige ringen waren nog wel droog maar de middeldste waren echt vies gewoon. allemaal water en modder.... en natuurlijk moest ik ook in zo'n ring rijden
. maarja dante zakte dus super ver de blub in en was super zwaar. ik was dan ook helemaal moe toen de proef afgelopen was. maar ondanks alles was het toch nog een nette proef. toen hadden we eigelijk 4-tal, maar dat kon niet doorgaan omdat een clubgenootje een half uur later moest rijden, en omdat meteen daarna het springen al was. toen dus maar het andere zadel erop voor het springen. het was pas dante's 2e springwedstrijd dus ik verwachte er ook niet te veel van. het was echt hoog gebouwt!! maarja, uiteindelijk weigerde dante op 4b, toen op 4a en toen op hindernis 6. ik was toch wel blij met dit resultaat. (de 1e springwedstrijd kwamen we niet verder dan hindernis 3b
) het gaat elke keer een beetje beter! toen was het alweer bijna uitslag van de dressuur. ik verwachte er niks van, omdat het voor mijn gevoel niet helemaal lekker ging. maar ik was 4e van de 24 met 166 punten!
. het was er wel allemaal slecht geregeld. ik moest een uur op mijn prijs wachten!!
niet normaal gewoon. en wat zijn de uitslagen van de andere bokkers?
. gefeliciteerd met de winstpunten allemaal! 
. Maar ja, jammer, volgende keer beter.