Ik heb mijn paard bij een recreatiestal staan, de stallen worden verhuurd voor ponykampen/clubs en menclubs.In de vakanties is het meestal druk. Gisteren was ik mijn Gribje aan het rijden staat er in een keer iemand bij te kijken.....echt de hele tijd, tot het einde dus. Komt ze later naar me toe zegt ze dat ik een super mooi paard heb en ze zou willen dat zij zo'n paard had. Dat ik er heel blij moet zijn enz. en toen gaf ze wat commentaar over m'n beugels, ze zaten volgens haar ongelijk...(had aan allebij de kanten beugels op t zelfde gaatje...maarja ga vandaag nog wel even kijken) en gaf commentaar op het rijden. Wat ik zelf ookal weet :Umi valt op een plaats heel erg naar binnen toe dus gaat van de hoefslag af, dit corrigeer ik dan wel hoor. En ik kon haar op t laatst niet echt goed voorwaarts houden(ze is nu hengstig dus misschien is dat een rede ervoor dat ze nu slechter op m'n been reageert) ze zegt dat ik eigenlijk met zweep moet rijden, vind dat niet echt verstandig paardje is nu 3maanden onder het zadel.
Nu komt m'n vraag....dat meisje zegt dat ze dus Nkampioen is geweest met een welsh van 1.22 en mee heeft gedaan aan het Nk ermelo....kan dit? dacht dat het alleen voor paarden was. Ik geloof het niet echt meisje is 14....
maarja eerst zien en dan geloven
ga vandaag met wat andere samen rijden.
Laatst bijgewerkt door Karin op 05-05-05 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt