pas-de-deux pinksterconcours, kijk hier voor meer info! ZH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

pas-de-deux pinksterconcours, kijk hier voor meer info! ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 16:57

hoi,

16 mei (2de pinksterdag) is er bij ons op stal het pinksterconcours.

het pinksterconcours is een springwedstrijd. het is geen officiele springwedstrijd maar een oefenwedstrijd, voor iedereen die nog even wil oefenen.

er zijn vier verschillende klasses:

20-40 alleen voor shetlanders en hele kleine kinderen
40-60 voor pony's en beginnende paarden
60-80 pony's en paarden
80-100 pony's en paarden

de wedstrijd word gereden in een 20x60 buitenbak met zand.

er zijn leuke prijzen te winnen!

inschrijfgeld is 3 euro

de locatie is manege bakker te noordwijkerhout, Zuid-Holland, vlak bij noordwijk, katwijk in die richting, voor een route beschrijving zie www.manege.nl

dus wil je oefenen met je paard te laten wennen aan een springparcours, maar niet gelijk een hele hoogte springen

schrijf je in!

inschrijven kan via e-mail : makoba@wanadoo.nl

vol=vol

hetismij

Re: pas-de-deux pinksterconcours, kijk hier voor meer info!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 14:33

*schopje

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 22:20

Was een leuk parcours zeg Lachen. Erg fijn in de grote buitenbak en het liep eindelijk eens een beetje op tijd Haha!. Ik heb echt een geweldig filmpje van mijn rit, voor de mensen die niet geloven dat een paard horizontaal kan springen Haha!. Ik reed bijna voorbij hindernis 3, hahaha. Mijn brave pony doet ook alles. Erg grappig. Jammer dat de dubbel zo waardeloos stond (voor zowel de pony's als de paarden) maar was weer een hele uitdaging Haha!.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 22:47

astridastrid schreef:
Was een leuk parcours zeg Lachen. Erg fijn in de grote buitenbak en het liep eindelijk eens een beetje op tijd Haha!. Ik heb echt een geweldig filmpje van mijn rit, voor de mensen die niet geloven dat een paard horizontaal kan springen Haha!. Ik reed bijna voorbij hindernis 3, hahaha. Mijn brave pony doet ook alles. Erg grappig. Jammer dat de dubbel zo waardeloos stond (voor zowel de pony's als de paarden) maar was weer een hele uitdaging Haha!.

het was een leuk parcours he!, ik was 1ste en 2de, met nevita was ik 1honderste seconde sneller als met cookie in de barrage

en ja de dubbel stond nogal krapjes, heel veel kwamen dan ook niet goed uit