Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:In Brielle (ken je dat?)
Citaat:Van: Zeewolde, Flevoland, Nederland
Naar: Brielle, Zuid-Holland, Nederland
Totale afstand: 137,7 kilometers
Geschatte totale tijd: 1 uur, 26 minuten
daffodil schreef:Ik was door een vriendin al gewezen op dit concours, schijnt echt heel erg leuk te zijn. Erg jammer dat ik dan net twee weken vakantie heb gehad, kom wel terug in dit weekend, maar dan meteen starten is niet helemaal eerlijk.....Jammer, maar misschien volgend jaar!
Barbara_m schreef:Ja doendoendoen! Er zijn leuke geldprijzen. En bij de finale springen voor pony's (Z/ZZ) is er een quad beschikbaar gesteld...
miesie schreef:Barbara_m schreef:Ja doendoendoen! Er zijn leuke geldprijzen. En bij de finale springen voor pony's (Z/ZZ) is er een quad beschikbaar gesteld...
Als je me komt halen kom ik zeker![]()
Geintje.. Ik zal kijken of ik iets kan regelenIk ga wel daarvoor op vakantie, dus moet ook ff kijken hoe ze dan loopt..
Is er ook een mogelijkheid om je paard een nachtje te laten staan?
Jow schreef:@ Barbara, Zomerkampioenschappen vorig jaar nog wel, indoorkampioenschappne moet je selecties voor rijden. Ik was toen kringkampioen jeeujj jeuujj.
Maar oostvoorne levert mn vader kuilpakken dus vandaar dat ik dacht nou, dan kan ik er ook wel keer gaan rijden!!
ken je trouwens Mariska Krowinkel volgens mij komt die daar toch ook in de buurt vandaan ofzo?