5 mei cromvoirt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

talented

5 mei cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 21:42

Nog iemand die hier gaat starten? Is dit overigens een rustig concours of ist weer zon druk gebeuren dat iemand toevallig weet Lachen?

ghislaine

Re: 5 mei cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:00

hoi ik start er aankomende donderdag ook.
In de B weliswaar.. Het is wat ik weet een druk concour in de B starten er sowieso 30 combinaties terwijl de wedstrijden die ik heb gereden niet meer uit 8 á 13 combinaties bestaan,,

Trouwens in welke klasse start jij.. misschien lopen we elkaar wel tegen het lijf !!
Groetjes

talented

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 22:14

Ik ga proberen om voor het eerst in de L2 te starten met mn 5 jarige maar dit wordt geen succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:30

In cromvoirt hebben z\e alleen paardenwedstrijden toch? Jammer want is hier erg dichtbij.

Jullie succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:49

Vorig jaar was cromvoirt een groot concour, maar wel met een super terein waar je supe los kon rijden!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 10:25

vonneke schreef:
Vorig jaar was cromvoirt een groot concour, maar wel met een super terein waar je supe los kon rijden!

Dan hopen dat het weer een beetje meewerkt dit jaar.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:31

Als ik idd de weerverwachtingen zie dan ben ik blij dat ik ga voetballen vrijdag Tong uitsteken (voetbalvereniging van me broer bestaat 25 jaar, hij is op vakantie, of ik nie ff in wil vallen Haha!)

Maar ik zie inderdaad geen mooie weersvoorspellingen voor de komende dagen, raar land eigenlijk, Nederland.