Dag allemaal, kvroeg me dus af of jullie weten of waar ik kan vinden wat precies de regels zijn voor de selectie in de B paarden dressuur, kring Den Bosch. Ik weet dat de 2 beste resultaten vd 3 wedstrijden meetellen, maar dan? Hoeveel mensen gaan er door enzo? Alvast bedankt in ieder geval groetjes M
Bij ons moeten we 6 selecties rijden, 4 tellen. Daarna gaan de 10 beste tegen elkaar rijden (overkamping) en vandaaruit gaan er denk ik 6 door. (dit verschilt meestal) Wij krijgen het pas later door hoeveel er door mogen. Ik weet het nu ook nog niet, vorig jaar waren het er 6
Voor de outdoor regiokampioenschappen, die gehouden zullen worden op 12 en 13 augustus 2005 in Hoogland, geldt de volgende selectieprocedure:
Voor het springen geldt vrije inschrijving en hoeft dus geen selectie te worden verreden Voor de dressuurselectie zal onze Kring samen met Kring Utrecht Zuid gezamenlijk twee selectiewedstrijden organiseren: 25 juni 2005 in Odijk (organisatie Kring Oost en Veldruiters) 9 juli 2005 in Montfoort (organisatie Kring Zuid en West Stichtse Ruiters) De gezamenlijke selectie houdt in dat het aantal actieve combinaties per 1 juni 2005 uit beide kringen bij elkaar geteld worden en dat daaruit een aantal te selecteren combinaties zal worden afgevaardigd naar de regiokampioenschappen. Selectie vindt plaats op basis van plaatsingspunten voor de beste twee van de vier te verrijden proeven. Voor beide selectiedagen geldt dat de ponyrubrieken 's morgens worden gereden en de paarden in het middagprogramma. Het startgeld voor de pony's is vastgesteld op € 6,00 per start en voor paarden op €7,50 In Montfoort zullen verdeeld over de hele dag ook diverse springrubrieken worden verreden Inschrijven kan door minimaal 3 weken voor de wedstrijddatum coupons op te sturen naar de verschillende secretariaatsadressen: (Dit geldt voor alle deelnemers uit zowel Kring Zuid als Kring Oost) Odijk 25 juni - Henk Stomphorst Pachter 21 3834 CA Leusden
Montfoort 9 juli - Ria Hiensch G. Flinckstraat 16 3904 VH Veenendaal
nl_t
Geplaatst: 22-08-09 09:30
Hoe kan je vinden waneer je selectie wedstrijden enzo zijn ? wil volgend jaar nmlk graag mee doen woon noord-holland noord [west-friesland?]
Gr Tjeerd
Anoniem
Geplaatst: 22-08-09 09:31
Op de website van je regio/kring/vereniging Al weet ik niet zeker of het van alle kringen nu al bekend is.
edit: dit is volgensmij wel een reglementsvraag, dus ik heb getemd.