Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
thea schreef:Heeft iemand ook de uitslagen van vandaag?
Ben erg benieuwd hoe Jiska van deN Akker gereden heeft.
Fitzroy schreef:Ach, Peking is nog ver weg, CGJ12. Ik denk dat ze er dan heus wel weer zijn.
Aimee schreef:Ook tegen de tijd dat het EK voor de deur staat heeft Duitsland ineens weer een volwaardig team op de been hoor, daar twijfel ik niet aan.
Arthurvos schreef:Aimee schreef:Ook tegen de tijd dat het EK voor de deur staat heeft Duitsland ineens weer een volwaardig team op de been hoor, daar twijfel ik niet aan.
Maar het is nog wel even onduidelijk waar ze die vandaan halen, misschien kunnen ze sven terug vragen en edward met een duitse laten trouwen
Kimmy-is-mijn-schatje schreef:Mjah kirsten reed echt heel goed..![]()
@yentle01 Dat hadk gezien jah dat ze de ring moest verlaten.. Ik wist eerst niet wat er aan de hand was.. Vond t wel zielig voor d'r..Maja als ie onregelmatig wordt..
Ist nu weer goed met hem??..
Arthurvos schreef:Aimee schreef:Ook tegen de tijd dat het EK voor de deur staat heeft Duitsland ineens weer een volwaardig team op de been hoor, daar twijfel ik niet aan.
Maar het is nog wel even onduidelijk waar ze die vandaan halen, misschien kunnen ze sven terug vragen en edward met een duitse laten trouwen