Nou vandaag hadden we wedstrijdin Bergeijk .. Ik had er super zin in en het was heerlijk weer en het was een mega groot concour .. Nou ik moest om 10.00 mn proefje rijden en ik was super tevreden
Daarna moesten we om 13.30 viertal .. Mijn pony was nogal snel dus ik verwachten dr niet veel van .. We hadden nog niet los gereden of we moesten de ring al in .. Maar het ging echt supergoed
Zo goed is het echt nog nooit gegaan .. Toen hadden we gereden en toen ging ik n ijsje halen en ik moest er ook 2 meenemen voor andere mensen dus ik moest een beetje rennen want het smelten nogal snel .. Dus ik rende een beetje en toen ging ik flink door mn enkel .. ik kon amper niet meer opstaan en toen heeft mn vriendin me geholpen en toen zijn we naar de wagen gelopen .. Toen kwam de EHBO langs en heb ik een tijd met mn voet in het water gezeten .. Ik kon er niet op lopen en nu ook nog niet .. Ik had de parade nog niet gereden .. Dus ik baalde heel erg dat ik niet mee kon rijden want dat vind ik altijd zo leuk .. Tijdens de parade hoorde ik de uitslag van ons viertal .. En we waren 2e met 172 punten
Een paar minuten later kwam mijn moeder er aan met het nieuws dat onze eigen uitslagen dr hingen .. Ik wou dr dus heenlopen maar dat lukte niiet .. Maar mn moeder had t al gezien .. Ik was 5e met 157 punten on de L1 .. Dus ik was hartstikke blij .. Jammer genoeg net geen prijs majaa .. Was heel trots .. En nu hopen dat ik donderdag weer kan rijden want dan heb ik weer wedstrijd