Ik kwam vanmorgen op de manege, ik ging het parcour bekijken in de 20 x 40 bak... WAS ER 10 METER VANAF GEHAALT!!!! VOOR KIJKERS !!!

Ik zou mee rijden in de categorie B paarden dus bij ons 1 meter en dat was laat dus ik had nog alle tijd, ik ging dus ff kijken bij de categorie 60 cm en daar had een meisje gewonnen die haar lieve arme ponytje gewoon kei hard mepje echt hard gewoon! me hart brak toen ik het zag!! die arme pony rent ze benen uit ze lijf en krijgt nog een paar rammen op ze reet! dat meisje is wel slaanderig want in een dressuurproef slaat ze ook altijd! niet te geloven vind ik dan maar ja, ik ben blij dat ik dat niet doe!
Toen was de categorie 80 cm en daar was het zo hoog gebouwd! daar stond alles al op 1 meter geloof ik dus ik kreeg echt zo'n rotgevoel er over dus toen had ik besloten dat ik niet meer meedeed... dat kan wel bij ons gelukkig!
Me paardje lekker ff buiten gezet en daarna samen met me moeder een patatje gehaalt! En ik ben blij dat ik het niet heb gedaan! Maar ik zit er toch wel mee van die pony... ze deed ook nog mee in de 80 daar weigerde die pony 1 keer nou god mag weten wat daar is gebeurt

Sorry voor het lange verhaal!
Groetjes, Roos