Vanmorgen ging de wekker al om half 7 af
We zouden om kwart over 7 vertrekken wat later half 8 werd. Om 8 uur kwamen we aan in Driebergen
Even naar het secretariaat gegaan... mooie sticker voor op mn laars
en opzadelen maar.
Eerst maar even de stiften gaan indraaien wat niet zo makkelijk ging... riki was erg onrustig en ik heb eigenlijk altijd alleen al een probleem met hoevenkrabben. Uiteindelijk na een kwartier zaten ze er allemaal in. Yes
Toen lekker opgezadeld en ik had nog 20 min. om los te rijden [precies goed]. Rond 5 voor 9 ging ik mn eerste proef in. Bij het groeten zag ik dat Vera [kaliefje op bokt
] aan het schrijven was.
Het ging echt super... maar toen moest ik B-K van hand veranderen en ik was even helemaal de weg kwijt.... eeen volte gemaakt en het wel weer goed gereden dus dat zal dan wel een 6 geweest zijn en dan -2. De rest ging echt allemaal heel goed voor mijn gevoel.
Even 10 min. wachten en toen naar ring 2. Ik zag Briede [JollyHumpy op bokt
] voorbij lopen dus haar ook weer even gemeet. Proef 2 ging voor mijn gevoel wat minder zodra ik moest groeten of enkele seconde stil moest staan ging ze met dr hoofd lopen kl*ten maar verder toch ook wel erg tevreden.
Proef 1 is zeker een winstpunt waard ook al reed ik een keer verkeerd
ik hoop dat de jury daar hetzelfde over denkt. 
Proef 2 is denk ik of net wel een winstpunt of net niet.
De prijsuitreiking is over een klein uurtje dus ik ga zo even zelf terug om mn punten op te halen. Ben benieuwd