kregen we de coupon terug de dag erop, tellen we na. 163! gewoon 20 punten "mis"geteld. echt belachelijk vond ik het! Gebeld daarheen gegaan, en heeft ze toch het prijsgeld gekregen. Maarja het is ook wel leuk om de prijsuitreiking te hebben..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
randie schreef:Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden dan mij en ik had 149 met grote fouten)
kregen we de coupon terug de dag erop, tellen we na. 163! gewoon 20 punten "mis"geteld. echt belachelijk vond ik het! Gebeld daarheen gegaan, en heeft ze toch het prijsgeld gekregen. Maarja het is ook wel leuk om de prijsuitreiking te hebben..
Barbara_m schreef:randie schreef:Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden dan mij en ik had 149 met grote fouten)
Sorry, maar ik vind dit niet echt geloofwaardig.
WWWiske schreef:Ik heb weleens meegemaakt dat er een cijfer helemaal niet ingevuld was, maar wat maakt het uit? die vereniging (en de meeste doen dat) telde met +1, +2 (bij een 7 of een 8) of -1, -2 ( bij een 5 of een 4)
In het ergste geval had ik dus 1 of misschien 2 puntjes misgelopen in het gunstigste geval had ik 1 of 2 puntjes teveel.
Maar als het een zesje geweest was, had het gewoon niets uitgemaakt op het eindtotaal wat ik nu had.
Sjimmy schreef:bij 143 ipv 163 denk je eerder aan een schrijffout dan aan een rekenfout... Maar goed het is allebei fout.
randie schreef:Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden [b]dan mij[i] en ik had 149 met grote fouten)
Citaat:Sorry, maar ik vind dit niet echt geloofwaardig.