[JV] uitsluiting melden op KNHS registratieformulier?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

[JV] uitsluiting melden op KNHS registratieformulier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:14

Als een combinatie is uitgesloten wegens verzet (>20 sec.) of bijv. kreupelheid, moet je dat dan op het registratieformulier van de KNHS invullen bij diskwalificatie van een deelnemer of niet? (voorpagina, het bewuste rijtje met al die kruisjes) Het is tenslotte geen diskwalificatie maar uitsluiting.
Moet je dat daar of ergens anders op het formulier vermelden of helemaal niet? Erg he, maar ik weet het echt niet. Bloos (Ik hoef gelukkig ook eigenlijk nooit iemand uit te sluiten Tong uitsteken )

Fitzroy

Re: [JV] uitsluiting melden op KNHS registratieformulier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 00:07

Volgens mij moet je dan op het voorblad 'ja' aankruisen dat je mensen hebt uitgesloten en dan aan de binnenkant de combinatie vermelden en de reden.
(zeg ik zo uit mijn hoofd, maar ik heb geen formulier in huis)

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 01:19

Dat is bij diskwalificatie. Uitsluiting valt dus onder hetzelfde kopje? Ook al maken ze in de reglementen duidelijk onderscheid tussen uitsluiting en diskwalificatie?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 09:07

Er wordt toch alleen gevraagd of er onregelmatigheden op de wedstrijd zijn geconstateerd? En volgens mij moet je uitsluitingen daar ook vermelden. Net zo goed als wanneer het paspoort niet in orde is. Dan wordt je ook niet gediskwalificeerd maar je mag niet starten en het moet gemeld worden aan de KNHS.
Misschien iemand die het formulier heeft en even kan vertellen wat er precies staat.