Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krientje schreef:Euhmz... ik moet me nog opgeven, maar ik denk ook dat ik wel ga. Het is alleen jammer van het entreegeld, of is dat nu niet??
Lame schreef:Ikke ook........zaterdag en maandag.. L1 dressuur paarden..
4 proeven in één weekend...best veel! Ik hoop niet dat het weer zo regent als vorig jaar op maandag.. wat een drama...
Lame schreef:Ikke ook........zaterdag en maandag.. L1 dressuur paarden..
4 proeven in één weekend...best veel! Ik hoop niet dat het weer zo regent als vorig jaar op maandag.. wat een drama...
Lame schreef:Ik moet schrijven zaterdagochtend bij de pony's, zaterdagmiddag en maandag zit ik op het springsecretariaat.. moet zelf zaterdagmiddag en maandagmiddag ook rijden.. Ga nu even kijken of mijn tijden al bekend zijn..
cinvaro schreef:ik doe ook mee 14 mei bij de D-pony´s in de klasse M1 voor het eerst
YvonneS schreef:Lame schreef:Ikke ook........zaterdag en maandag.. L1 dressuur paarden..
Idd zeg!! Was tot in mijn onderbroek nat!!Echt niet fijn en ook jammer van zo'n mooi concours...
Gerrie schreef:Ik hoop ook dat het nu niet meer gaat regenen!
Zoals vorig jaar was echt drama.
Gelukkig had ik extra kleren meegenomen die ik ook nodig had om de middag nog redelijk door te komen.