Waar gaan bokkers uit het Noorden heen als ze willen SGW'en?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Born2BCrazy

Waar gaan bokkers uit het Noorden heen als ze willen SGW'en?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 11:01

Hai,

Nou ik heb in Roden mn eerste cross gereden..En het ging allemaal super goed...Tot de waterbak..Arghhh...Maar ja ben toch nog wel tevreden,want mn paard vond het allemaal vrij heftig..

Maar nu ben ik wel een beetje besmet geloof ik Vingers aflikken Vind h echt super..Maar er zijn haast geen wedstrijden hier in de buurt Verdrietig

Nou vroeg ik me af waar gaan de mensjes/bokkers uit het Noorden zoal heen als ze willen/gaan crossen??Kortom welke wedstrijden staan voor jou opt programma,die nog binnen bereik liggen zeg maar (dus niet 3 uur ofzo rijden in de auto)

doei doei Pling

AnneloesF

Re: Waar gaan bokkers uit het Noorden heen als ze willen SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:21

Uhm je hebt er geloof ik ook nog 1 in Nijeberkoop (Friesland) alleen weet ik niet wanneer. En verder zit ik niet echt int SGW gebeuren, dus kan je nie helpen Knipoog

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:52

Ik heb ook mee gedaan en vond t ook helemaal te gek!!
Was 3e met l pony's 1e x!!!
Maar k heb gehoord dat er eind augustus mbe 1 is in Westerbork ofzo?? Maar dat weet k niet cker
Echt jammer dat er niet zo veel sgw wedstijden hier in de buurt zijn...saaie noorden ook Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:42

Wieringerwerf is ook wel te doen, das in noord-holland, nijeberkoop eind van het seizoen idd, Heino moet ook wel te doen zijn denk ik, ligt in de buurt van Zwolle, en als je L of hoger start, of B paarden kun je eind okotber ook in Hattem(net onder Zwolle) starten... voor de rest is er vanuit het zuiden weinig te rijden, er zijn veel crossen in de achterhoek maar dat is een eindje rijden....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:06

Gewoon niet zeuren en in de auto stappen Knipoog Tong uitsteken

Vanuit het noorden zijn Roden(april), Wieringerwerf(augustus(6+7 oefencross en 28-29 officieel) en Nijeberkoop(oktober) goed te doen Ja
Heino, Hattem en Vasse zijn ook goed aan te rijden vanuit het noorden(dan ga ik ook meestal via de dijk). Gorssel en Ambt-Delden is volgens mij ook nog wel te doen Ja

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:13

en Castenray (N Limburg) ook wel Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:17

Alles is wel aan te rijden in nederland toch Tong uitsteken *LOL*

Quote van Alice Naber-Lozeman: " Nederlanders zeuren altijd dat alles ver weg is...Ze zouden eens in Amerika( of nieuw-zeeland of Australie of zelfs Engeland...) moeten gaan wonen, dan komen ze er wel achter dat in Nederland niets ver is."

Maar Vasse is voor mij over de dijk nog geen drie uur rijden, dus als je al in het noorden zit kun je daar nog ongeveer een uur aftrekken, afhankelijk van waar je precies zit Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:41

Maar in de VS is de paardensport dan ook alleen weggelegd voor de elite. Die gaan idd rustig 10 uur in de vrachtwagen zitten voor een wedstrijdje.

SGW's zijn inderdaad vaak wat verder weg, maar het voordeel is dan wel dat je de hele dag bezig bent en 3 onderdelen afwerkt. Je rijdt dan iig niet zo'n end voor een proefje van 5 minuten!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:57

Mijn rondje elk jaar: Roden, Wieringerwerf en Nijberkoop. Dit is allemaal gewoon dichtbij. Als je eindje verder er voor over hebt, zo heb ik Oefencross Putten en oefencross Biddinghuizen nog gedaan. En de crosstrainingen kan je natuurlijk meedoen (ik ga vanvond naar Roden te trainen, zie ook www.noordelijk-sgw.nl)

Maar het virus is idd zeer besmettelijk Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:02

marieketencate schreef:
Maar in de VS is de paardensport dan ook alleen weggelegd voor de elite. Die gaan idd rustig 10 uur in de vrachtwagen zitten voor een wedstrijdje.

SGW's zijn inderdaad vaak wat verder weg, maar het voordeel is dan wel dat je de hele dag bezig bent en 3 onderdelen afwerkt. Je rijdt dan iig niet zo'n end voor een proefje van 5 minuten!

en na een tijdje krijg je helemaal de smaak te pakken en neem je er twee mee *LOL*

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:08

Kom je 's avonds tenminste lekker moe thuis Dromen

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:04

misssixty schreef:
Ik heb ook mee gedaan en vond t ook helemaal te gek!!
Was 3e met l pony's 1e x!!!
Maar k heb gehoord dat er eind augustus mbe 1 is in Westerbork ofzo?? Maar dat weet k niet cker
Echt jammer dat er niet zo veel sgw wedstijden hier in de buurt zijn...saaie noorden ook Haha!

Ja idd Verdrietig ...Nah misschien trekt het ooit wel een beetje bij..Nah en nu maar genieten van de wedstrijden die er wél zijn Vingers aflikken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:10

Volgens mij wonen alleen mensen uit de Achterhoek dich bij een cross.

Ik moet bijna altijd 2 uur rijden. Behalve voor Lisse en dat vind ik niet echt een fijne cross.
Voor een training rij ik ook wel eens 2.5 uur naar Belgie.
Je moet iets voor je hobby over hebben Haha! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:12

en de brabo's dan *LOL*

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:17

GvdT schreef:
Volgens mij wonen alleen mensen uit de Achterhoek dich bij een cross.

Ik moet bijna altijd 2 uur rijden. Behalve voor Lisse en dat vind ik niet echt een fijne cross.
Voor een training rij ik ook wel eens 2.5 uur naar Belgie.
Je moet iets voor je hobby over hebben Haha! Haha!

Nou die mensen hebben gewoon mazzel..Alles in de buurt...Sja verschil moet er zijn hea? Ach gut

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:22

Ik heb het altijd wel lekker voor elkaar! Hier in Gelderlang zit ik aardig centraal.
Voor de hele crosskalender kun je kijken op www.sgw-eventing.nl als je een beetje wilt rijden in de auto zijn er heel wat crossen die je mee kunt doen!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:42

ja idd chantal jullie zitten nog mooier als dat wij zitten, alhoewel wij ook wel mazzel hebben, wij zitten vaak niet meer als 2 uur in de vrachtwagen!alleen voor echt ver weg zoals Hooge Mierde is t langer....

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 09:46

chantal_cs schreef:
Ik heb het altijd wel lekker voor elkaar! Hier in Gelderlang zit ik aardig centraal.
Voor de hele crosskalender kun je kijken op www.sgw-eventing.nl als je een beetje wilt rijden in de auto zijn er heel wat crossen die je mee kunt doen!

Tnxx voor de link Knipoog..Had die geloof ik ook al..Maar toch bedankt Bloos