1 mei Ridderkerk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

1 mei Ridderkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 21:45

Welke bokkers starten er zondag 1 mei in ridderkerk, bij St' Joris?
Dit is de eerste outdoor wedstrijd van onze vereniging!
Ik rijd mee in de L1 pony's..

De bokkers die meerijden zijn o.a:
ShannaY (B paarden)
Tulandro (L1 paarden)
AmberR (B paarden)
Risky_B (L2 paarden)
Matrador (B pony's)
Krato (L2 paarden)
As_trid (weet ik niet zeker..) (B pony's)
Elaine (weet ik niet zeker..) (L1 paarden)

Steff_

Re: 1 mei Ridderkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:50

Elisha waarschijnlijk ook, B pony's

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:06

Meld zich L2 paarden

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:22

Meld zich ook, L2 paarden, t wordt nog druk in de L2!!! Zit met smart op de startlijst te wachten...... Voor mij wordt dit de allereerste keer op gras en ook de allereerste keer in de L2!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 11:27

De lijst is gister gemaakt, dus hij zal vandaag of morgen wel online staan!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:28

Ja ik belde gisteravond of ik er nog bij kon en dat kon. Toen zei ze dat de lijst er vanmorgen op zou komen te staan. Dus ik elke keer naar startlijsten maar helaas.....nog niet. Is het fijn rijden daar? Rijd je ook los op het gras?

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:29

Helaas, ik kan niet starten... Verdrietig
Mn paard loopt niet goed, donderdag bezoekje DA...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 19:43

Ik doe natuurlijk ook mee.. de startlijsten hingen al wel op stal, dus misschien dat ze nu ook op internet staan?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:55

ja ze staan nu op www.startlijsten.nl . Ik heb een heerlijke starttijd gekregen zo net na koninginnedag.....kneep m een beetje maar zag nu dat ze niet al te vroeg beginnen gelukkig!

Is het losrijden ook op gras?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 22:01

Het losrijden is ook op gras...
Maar we hebben ook een buitenbak, dus als je het fijn vindt kan je eerst even in die bak losrijden, alleen daar longeren de mensen ook in...
Maar dat ligt er natuurlijk aan of er veel mensen zijn die hun paarden eerst longeren..
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... ed62468059

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 22:13

Nee ik denk dat het fijner is om direct op gras te rijden. Dan heeft hij even de tijd om eraan te wennen, want hij heeft nog nooit op gras gelopen (ja om te eten......). Voor mij ook beter, want ik heb met doorzitten nog soms wat moeite, en alvast op gras scheelt een stuk! Nou nog duimen voor mooi weer!!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 07:12

IS HET OP GRAS?????? Sjips... dat wordt dus niks op ijzers zonder kalkoenen, dan durft ze niet te lopen, baal baal baal.... en heb het toen nog zo gevraagd of het op gras of een bak was en het zou een bak zijn.
Huilen Huilen Huilen naja iedereen alvast succes als jullie iets geels op zn kant voorbij zien schuiven van ring 4 naar ring 1 dan ben ik het Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:49

Kun je geen opzetstiften van iemand lenen? Die draai je op je ijzers (dan heb je dus geen stiftgaten nodig) en dan heb je toch meer grip. Ik heb gisteren de hoefsmid gehad en vier ijzers met stiftgaten eronder laten timmeren......beetje grip is wel handig. Enne.....niet echt onderuit gaan hoor, want dan durf ik daarna ook niet meer te rijden!!!!!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:54

Vippie schreef:
IS HET OP GRAS?????? Sjips... dat wordt dus niks op ijzers zonder kalkoenen, dan durft ze niet te lopen, baal baal baal.... en heb het toen nog zo gevraagd of het op gras of een bak was en het zou een bak zijn.
Huilen Huilen Huilen naja iedereen alvast succes als jullie iets geels op zn kant voorbij zien schuiven van ring 4 naar ring 1 dan ben ik het Knipoog

Raar, want iedereen weet dat het vanaf mei outdoor is, en onze buitenbakken halen de officiele afmetingen niet, te groot en te klein, en daardoor is het voor zover ik weet altijd op gras geweest. Ik weet niet wie het jou verteld heeft?
En inderdaad, je hebt kalkoenen die je om het ijzer zelf heen kan schuiven geloof ik.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 12:22

Tulandro schreef:
Vippie schreef:

Raar, want iedereen weet dat het vanaf mei outdoor is, en onze buitenbakken halen de officiele afmetingen niet, te groot en te klein, en daardoor is het voor zover ik weet altijd op gras geweest. Ik weet niet wie het jou verteld heeft?
En inderdaad, je hebt kalkoenen die je om het ijzer zelf heen kan schuiven geloof ik.

Het is niet altijd op gras geweest...
Ze hebben het ook een paar keer gewoon in de grote buitenbak gedaan en dan in de buitenbak een ring afgezet..

Maar idd vreemd dat je hebt gehoord dat het niet op gras was.. Van wie heb je dat gehoord?

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:44

Ik weet niet meer van wie ik het hoorde, maar in het begin werd mij ook verteld dat het in de buitenbak is...

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 12:50

Ik denk dat jullie misschien in de war zijn met waalzicht..
Dat is wel in een buitenbak en ook ridderkerk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:58

Mies, dat moet dan al heel lang geleden zijn hoor, want ik sta er nu een dikke 3 jaar en in 3 jaar tijd is het nog nooit in de bak geweest, altijd op het gras. Volgens mij mag er ook alleen maar op het gras ingereden worden hoor, niet in de bak.

Ik moet om half 11, en ik ben er echt helemaal NIET blij mee... Ik moet als 1 van eerste van de B, en er staat een flinke stapdag + avond voor de boeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:59

Mr_Mikey schreef:

Ik zie wel een Elisha staan, maar daar staat Sondral achter?
Is hij omgedoopt tot Sondral Haha! ?? Of is dat een ander paard.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:01

ShannaY schreef:
Mr_Mikey schreef:

Ik zie wel een Elisha staan, maar daar staat Sondral achter?
Is hij omgedoopt tot Sondral Haha! ?? Of is dat een ander paard.

Haha nee, dat is een ander. Ze had zich wel ingeschreven dus dat gaat ze vandaag even navragen hoe dat zit, want ze staat niet op de lijst

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:05

miesie schreef:

Dat denk ik ook, want dat is natuurlijk ook Ridderkerk. Dan hebben andere mensen dat verward met Reyerbos.

Ik moet ook om 10 uur hoor shan! De B en de L1 lopen ongeveer gelijk.. bleh, vroeg op!

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:08

miesie schreef:

Nee, ik weet het zeker dat dat zo is gezegd, want ik ben maar 1 keer op Waalzicht gestart, en dat was alweer een tijdje terug, en toen was het ook zeker dat het binnen was, omdat het toen nog het indoorseizoen was.
Niet dat het verder nouw nog wat uit maakt, ik kan toch niet starten... Maar toch, ik heb het wel zo gehoord...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:21

Tulandro schreef:

Ik moet ook om 10 uur hoor shan! De B en de L1 lopen ongeveer gelijk.. bleh, vroeg op!

Ow gelukkig, dan kan ik nog tegen iemand anders aankijken met dikke ogen Tong uitsteken

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 13:25

Hehe ik moet pas om 14.37 maar ik kom jullie wel lezen Slapen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:30

Ik heb ook mazzel, hoef pas om kwart over twaalf......best wel blij mee want dit betekent alsnog om half tien laden hoor, en das best vroeg zo net na koninginnedag!! Maar je moet er wat voor over hebben toch??