Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vippie schreef:IS HET OP GRAS?????? Sjips... dat wordt dus niks op ijzers zonder kalkoenen, dan durft ze niet te lopen, baal baal baal.... en heb het toen nog zo gevraagd of het op gras of een bak was en het zou een bak zijn.
![]()
![]()
naja iedereen alvast succes als jullie iets geels op zn kant voorbij zien schuiven van ring 4 naar ring 1 dan ben ik het
Tulandro schreef:Vippie schreef:IS HET OP GRAS?????? Sjips... dat wordt dus niks op ijzers zonder kalkoenen, dan durft ze niet te lopen, baal baal baal.... en heb het toen nog zo gevraagd of het op gras of een bak was en het zou een bak zijn.
![]()
![]()
naja iedereen alvast succes als jullie iets geels op zn kant voorbij zien schuiven van ring 4 naar ring 1 dan ben ik het
Raar, want iedereen weet dat het vanaf mei outdoor is, en onze buitenbakken halen de officiele afmetingen niet, te groot en te klein, en daardoor is het voor zover ik weet altijd op gras geweest. Ik weet niet wie het jou verteld heeft?
En inderdaad, je hebt kalkoenen die je om het ijzer zelf heen kan schuiven geloof ik.
Mr_Mikey schreef:Elisha waarschijnlijk ook, B pony's
ShannaY schreef:Mr_Mikey schreef:Elisha waarschijnlijk ook, B pony's
Ik zie wel een Elisha staan, maar daar staat Sondral achter?
Is hij omgedoopt tot Sondral?? Of is dat een ander paard.
miesie schreef:Ik denk dat jullie misschien in de war zijn met waalzicht..
Dat is wel in een buitenbak en ook ridderkerk..
miesie schreef:Ik denk dat jullie misschien in de war zijn met waalzicht..
Dat is wel in een buitenbak en ook ridderkerk..
Tulandro schreef:
Ik moet ook om 10 uur hoor shan! De B en de L1 lopen ongeveer gelijk.. bleh, vroeg op!