Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patos schreef:Ik ben dan geen jury, maar ik heb het idee dat het voor en nadelen heeft. Zo kan de jury die hoog zit veel beter beoordelen of je lijnen mooi recht zijn, cirkels rond ed. Nadeel is dat ze bij sb en travers moeilijker kunnen zien hoeveel sporen er gereden worden, maar het moet volgens mij nog behoorlijk goed te zien zijn.
essie79 schreef:Extra been is nog geen "rotschop"
WWWiske schreef:In Oud Beijerland en Westmaas hebben ze ook zo'n HOK boven de kantine waaruit je dus echt niet ziet wat er tussen H en M ( incl. de C) gebeurd, ook al zit je met je neus tegen de ruit gedrukt. Dat vind ik dus echt drie keer niks, ik ben blij als je weer outdoor in de auto zit, dan zie je dat gedeelte in iedergeval een stuk beter.
fresco schreef:Ik vindt het wel prettig iets hoger te zitten.
Je kunt alles wat beter in het geheel bekijken.
Over het algemeen zijn de juryhokjes niet heel hoog en is alles redelijk te bekijken.
Sammie schreef:Er is meestal een spiegel geplaatst bij zulke hoge hokken dus dan kunnen ze altijd nog zien water bij C gebeurd.
WWWiske schreef:Sammie schreef:Er is meestal een spiegel geplaatst bij zulke hoge hokken dus dan kunnen ze altijd nog zien water bij C gebeurd.
Bij het hoge hok in de binnenbak van Waspik hebben ze een video camera hangen, gericht op de C met een groen beeldscherm van 10 x 10 cm. in het jury hok, kan je daar natuurlijk perfect op zien hoe het gaatniet dus.