Ik had vandaag een wedstrijd in Diemen, bij manege De eenhoorn, opzich een hardstikke leuke manege maar 1 bak lag aan een snelweg.

Pres heeft weer goed z'n best gedaan en ik heb weer 2 winstpunten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Needje schreef:1e worden met 136 punten?!!!! WOW!!!!!! Echt heel erg!
levi schreef:Needje schreef:1e worden met 136 punten?!!!! WOW!!!!!! Echt heel erg!
Er waren verder geen deelnemers in haar klasse
beppies schreef:Jeetje 136 punten daar had de jury wel wat meer rekening met de omstandigheden mogen houden.
Als je dan ook nog moet stoppen omdat je paard niet meer durft .......,
wellicht dat deze vereniging een andere locatie voor de ringen kan regelen.
SelenaV schreef:Ze bedoeld gewoon als het paard even uit de hoek springt, dat de jury dan niet meteen een 3 geeft ofzo. Maar als het paard er echt van door gaat, sja dan kan een 6 of 7 ook niet nee. Maar wel als het even stukje uit de hoek springt. En als het paard/pony aan de snelweg kant niet ontspannen genoeg loopt, ook iets minder streng jureren. Maar wel gewoon eerlijk als de ruiter het dan verkeerd oplost, door keihard aan de teugels te trekken en dat soort dingen dan mogen ze van mij wel een onvoldoende geven.Maar door een kleine protest bij zulke omstandigheden en de ruiter lost het goed op dan is een voldoende wel terecht. (vind ik)