Wellantcup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xjessx

Wellantcup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 19:10

Gister de wellantcup gehad, het zou mn laatste L2 wedstrijd zijn, dus veel kon het me niet meer schelen hoeveel punten ik nou zou rijden Tong uitsteken
Met losrijden liep ze niet echt soepel(ik moest binnen losrijden en de wedstrijd was op het gras, aangezien fleur beter buiten loopt, was ze daar braaf) Dus ik naar buiten, ik had al helemaal geen hoop, bleek ze toch ff heeeeeeeeel lekker te lopen ik helemaal trots Haha!(deze wedstrijd telde wel mee voor officiële punten) Toen de prijsuitrijking, ik was 2e van de 10 met 166, ik was echt super trots op fleurtje!!

Vandaag exterieur keuring en bestgaandrijpaard
S'ochtends exterieur keuring gehad, Fleur was lekker opgefokt enzo, dus ze had veel te laten zien Tong uitsteken Er waren 15 deelnemers in mijn rubriek, de jury vond dat fleur een goed gespierde achterhand had, heel mooi chique hoofd, voorbenen mochten iets langer zijn en dr nek ook, ik was 2e met 66 punten(dat was heel goed zei de jury Tong uitsteken)
S'middags bestgaand rijpaard, fleur was nog steeds super druk, ff flink losgereden, ze liep echt super, toen de ring in met ze alle, ik heb ze ff een super uitgestrekte draf laten zien Tong uitsteken ik zag de jury's al wijzen (dat was de bedoeling Tong uitsteken), toen de prijsuitrijking, 1 van de jury's zei nummer 25 als eerst op stellen(dat betekende gelijk dat je eerste was) en ik was nummer 25 dus ik was echt super trots!!
Heb een deken gewonnen+ een beker en 2 rosetten, ik was echt super trots op mn meisje Haha!
Sorry voor het lange verhaal...
Foto's volgen

moowsy

Re: Wellantcup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:38

Super zeg! Gefeliciteerd! Haha!
Ben benieuwd naar de foto's!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:45

Een klantje van me is ook 1e geworden... Best knap, ze rijdt op een hele gave C-pony.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 22:12

Barbara_m schreef:
Een klantje van me is ook 1e geworden... Best knap, ze rijdt op een hele gave C-pony.

Leuk, wat voor 1tje was het?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:42

Gefeliciteerd Ja

Op donderdag heeft mijn oude pony meegereden, MI dressuur en L springen geloof ik Lachen

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 22:54

liberty schreef:
Gefeliciteerd Ja

Op donderdag heeft mijn oude pony meegereden, MI dressuur en L springen geloof ik Lachen

Thnx Haha!
Ik heb de M1 dressuur nog wel gezien, wat voor pony was t? Misschien een foto via pb?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:56

Een donkerbruine E pony met 3 witte voetjes en bles. Staat geloof ik Komiek op het dekje, zo heet ie ook Lachen

Rakkertje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:03

hey iedereen joyce donkersloot zou eigelijk ook mee doen met samyra
maar dat ging niet door omdat met der schouder

ik ben daanboy zit even op die van rakkertje_

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:06

leuk !!
van het wellant college toch ?
ik zit ook op die school maar doe niet mee :p