Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
faxa schreef:hey,
k had een vraagej aan de mensen die cross rijden. k vind het nisk maar ja dat is mijn mening maar zijn jullie wel eens gevallen?? k was zaterdag bij een cross wedstrijd wezen kijken en toen viel er ook een meid met haar paard en dat zag er neit echt fijn uit. en hoe vinden jullie dat de hindernissen gewoon vast staan??
faxa schreef:hey,
k had een vraagej aan de mensen die cross rijden. k vind het nisk maar ja dat is mijn mening maar zijn jullie wel eens gevallen?? k was zaterdag bij een cross wedstrijd wezen kijken en toen viel er ook een meid met haar paard en dat zag er neit echt fijn uit. en hoe vinden jullie dat de hindernissen gewoon vast staan??
japsie schreef:hoi, ik wil ook sgw gaan rijden, klopt het dat je dan eerste een springwinstpunt nodig hebt? en heeft je paard ook nog speciale eigenschappen nodig? De b lijkt me niet zo moeilijk, maar ik heb in een ander topic, (red. springbloopers) een paar erge vallen en moeilijke hindernissen gezien,, was dat b niveau of hoger? btw hebben ze met sgw wel zulke niveaus?