gister was het dan zover we gingen voor het eerst officieel starten we hadden al een paar x onderling gestart en dat ging best aardig dus vond ik het weleens tijd worden voor een startkaart en 17 april was onze eerste wedstrijd eerst een trailer van een vriendin gehuurd hele mooie trailer en toen elvis gehaald alles verliep goed hij liep er netjes in en toen gingen we op weg naar haarlem we waren best vroeg maar dat was wel lekker
Eerst ff wat gedronken en daarna haalde we elvis uit de trailer en gingen hem opzadelen op in te rijden hij liep echt onwijs lekker en het zonnetje stond lekker op onze hoodjes en hij liep keurig
En toen mochten we ons eerste proefje beginnen ik begon met heel veel zenuwen maar dat was gelukkig snel weer weg jammer genoeg 2 foutjes we moesten middendraf en toen ing die in galop en hij sprong 1 x verkeerd aan in de galop (das niet ons sterkste punt de linkergalop)
en toen op naar de 2de proef die meost in de binnebak gereden worden en die ging echt onwijs goed voor mij geveol hij sprong alleen hier ook weer verkeerd aan in de galop maar was tevreden met de proef
Al snel volgde de prijsuitrijking 1ste proefje 159 punten en een 2de plek
2de proefje 156 en een 3de plek was super trots op me knollie

op naar de volgende wedstrijd

groetjes shar

ps: sorry voor het lange verhaal maar bedankt dat je het heb gelezen