SGW Heino

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

SGW Heino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:09

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer deze cross dit jaar is (duurt in ieder geval nog wel een hele poos), maar ik vroeg me af of er nog mensen waren die hier heen gingen en wat ze van deze cross vonden. Het is trouwens alleen voor de B paarden en B,L pony's
Ik vind het namelijk niet zo'n leuke cross
en ga er dit jaar ook niet heen.

Ik vind het vooral nogal jammer dat er bijna geen stukken zijn waar je eens lekker door kunt galopperen en in bijna elke bocht staat een boom Boos!
Heel handig, heb er zelfs mensen zien rijden met kniebeschermers om Clown Clown Clown

Maar wat vinden jullie ervan??

andrea16Jarig

Re: SGW Heino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:24

Tsja wat zal ik ervan zeggen. Het is natuurlijk niet een cross die de meesten gewend zijn. Maar toch vind ik het wel een leuke cross op zichzelf.

De ene week reed ik SGW Neede: veel terrein dus veel galoppeerstukken, maar saaie enkelvoudige hindernissen.
De week erna reed ik SGW Heino: geen echte galoppeerstukken, maar deze cross vond ik een stuk leuker door de vele combinatiesprongen. Van deze cross heb ik ook veel meer geleerd.

Er is ook een gezellige sfeer en ik vind dat we maar blij moeten zijn dat er ook dit soort kleine crossen worden georganiseerd. (beter iets dan niets toch?)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:27

Ja, natuurlijk is het leuk dat er ook zulke crossen zijn, maar ik hoor van veel mensen dat ze deze cross niet zo leuk vonden, dus ik vroeg me af wat jullie ervan vonden.
De hindernissen zijn idd en stuk leuker, zouden andere crossen nog wel wat van kunnen leren!!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:33

Ja ik kan me dat ook wel een beetje voorstellen hoor. Toen ik de cross de eerste keer verkende dacht ik ook; jemig, waar kan ik in godsnaam galopperen? Maar dat wil best, goed sturen Knipoog

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:36

'n meisje die ik les geef wil misschien ook mee doen met de cross in heino,
alleen hoe hoog is de cross voor B ponytjes B springen?

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:06

Ik vind het een fijne cross,wij gebruiken hem om met een nieuwe combinatie te starten of van klasse te veranderen.Er is lekker veel aanleuning bij de sprong.Je moet wel goed kunnen sturen ivm de smalle paden.De organisatie is altijd erg vriendelijk en heeft het secretariaat goed voor elkaar.In deze regio hebben we alleen Hattem en Heino dichtbij als cross dus wij zijn er erg blij mee en doen ieder jaar mee.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:21

Idd zoals Breunis zegt: een leuke cross om mee te beginnen in een nieuwe klasse. Voor mijn zusje was dit destijds haar allereerste cross, ze heeft 'm in totaal twee keer gereden. Natuurlijk zijn er crossparcoursen die veel uitdagender zijn, maar aan de andere kant leer je hier ook wel weer van sturen (Vasse en Lisse staan er ook om bekend). Knipoog

SGW Heino valt dit jaar trouwens op 24 september (zaterdag), tegelijk met Lisse.

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:28

l0esjj schreef:

De reglementen (incl. hoogtes enz.) kan je vinden op www.sgw-eventing.nl

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:34

Misschien dat ik er dit jaar voor het eerst heen ga, dacht dat ie halverwege dit seizoen was maar blijkbaar dus eind :S wel jammer. Maar ik hoop dat ik er wel heen kan.

xxx

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:10

andrea16 schreef:
l0esjj schreef:

De reglementen (incl. hoogtes enz.) kan je vinden op www.sgw-eventing.nl

dankje Haha!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:48

Ik ga denk ik wel Ja. Ik vind het altijd gezellig, de terreinen liggen mooi dicht bij elkaar en het staat niet te hoog. Het is wel moeilijk om binnen de tijd binnen te komen. Ik vond het wel een mooie cross om te rijden, leuke sprongen erbij en alles netjes aangeleund.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:20

ik ga niet!
ik ben er 1 keer geweest..en zoals je zegt heel veel stuurwerk..
en dat vind ik niet fijn,,ik kan wel sturen hoor..
maar ik vind lange stukken veel fijner lekker hard kun je dan Haha! Bloos ..