Tequilla voor de tweede keer in het L1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Garfield

Tequilla voor de tweede keer in het L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 09:28

Gisteren had ik concours met mijn jonge paard in Saasveld en hij liep echt geweldig! Ik was helemaal blij toen ik de ring uit kwam. Hij kijkt echt nergens naar en hij is er in de proef helemaal bij. Hij was ontspannen, deed alles wat ik vroeg, echt geweldig! Ik heb de video bekeken en ik had echt zoiets van "dit zijn hoge punten waard"! De overgangen allemaal vloeiend en op de zit, het wijken ging geweldig, echt alles.

Ik had van tevoren al gehoord dat er lage punten werden gegeven, 110, 130, 133, 142 en ga zo maar door. Ik maakte mij er niet druk omdat Tequilla gewoon echt super liep bij het losrijden. Ik ging er echt in met de gedachte "dit wordt mijn proef en als de jury denkt dat zij lage punten moet geven, dan moet zij dat maar vooral doen!". Dat was dus blijkbaar de juiste instelling. Ik had 180 punten in deze proef en was dus ook 1e!

Ik heb in twee concoursen al 6 winspunten gereden met hem in het L1. Het is echt een superknol!

Chantal

Re: Tequilla voor de tweede keer in het L1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:58

woww.....
dat is wel heel hoog!!

Super

Heb je ook foto`s

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 10:01

Nee, ik heb geen foto's. Een kennis van mij werkt bij de Paardenkrant en zij kan enorm goed fotograferen. Ik wil binnenkort aan haar vragen of zij een paar foto's van mij en mijn paarden wil maken.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:07

Zo gaaf zeg, dat is echt hoog! Straks meteen naar de L2 denk ik? Haha!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 10:12

Gefeliciteerd, super punten zeg Ja

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 10:25

Ja ik ga wel redelijk snel over naar het L2. Hij is daar ook wel klaar voor.

Het is een springgefokt paard (Numero Uno x Equador), maar hij geeft dressuurmatig een super goed gevoel. Als je hem naar de verzameling rijdt dan zwingt hij gewoon onder je.