Eleonoor schreef:Tja, hoe doe je dat. Deze amazone deed het (als ik haar mag geloven) in de Z2 wel goed. Zo zie je vaak vele Z2 combinaties die wel rond de 200 punten scoren in de Z2, maar niet de 60% in de ZZ-licht. Sommige blijven dan weg van de wedstrijd en gaan oefenen of blijven eeuwig in de Z2. En sommige blijven maar jaar in jaar uit starten in de ZZ-licht en denken het werkelijk wel beter te weten.
Precies, daar doel ik op, dat is een beetje grijze zone en m.i. moet daar toch wat mee gedaan worden gezien het groeiend aantal (beginnende) deelnemers in het ZZ Licht.
Nu heb ik niet veel ervaring met jurering in het Z2, maar als ik heel zwart wit denk, zouden de juryleden met het oog op doorstroming in de Z2 dan toch wat strenger moeten worden?
Citaat:
Eigenlijk zou er een enquete opgesteld moeten worden met de punten waarop het vaak mis gaat in de ZZ-licht. Misschien een leuke afstudeeropdracht voor een student die interesse heeft in de paardensport en sportprestaties??
Citaat:
Maar, misschien is het wel zo dat de paarden, de ruiters en de combinaties gewoon niet goed genoeg zijn voor de ZZ-licht. Of denk je Tyrza dat iedereen met de juiste begeleiding door kan stromen? Dat is ook een interesante benadering. Misschien zitten ze gewoon aan hun top...
Niet iedereen, maar juist door die begeleiding kan je toch wat kaf van het koren scheiden, lijkt mij.
Ruik ik daar een nieuw talentenplan?