losrijden was echt een ramp... ik was blij dat er losrijbakken waren en dat iedereen in de grote bak wou... kon ik mooi in de kleine bak

mijn paard is namelijk bang van tegemoetkomende paarden...

heel irritant want ik heb het dus 1 minuut geprobeerd met de andere erbij maar de 1e x dat ie een ander paard zag stond ie in een x stil sprong weg en heeft 2 rondjes gegaloppeert voor dat ik hem terug kreeg
maar oke toen ging k dus losrijden in de kleine bak en dat ging wel goed gelukkig
en toen het proefje... 1e proefje vond ie alles eng (wij hebben alleen een buitenbak) en dit was dus binnen met een kantine, spiegels, schuifdeuren en een ingebouwd juryhok... hij was dus best kijkerig en liep het grootste deel met zn koppie in de lucht -> 156 punten Yeah dat is wp 1

ik was de laatste dus kon meteen door met mn 2e proefje (aanwijzing van de jury tussendoor: neem je teugels ff een stukje korter hihi) ging een stuk beter hij had alles inmiddels wel gezien dus was een stukje geconcentreerder -> 164 punten

na het proefje ook nog ff met de jury gepraat wat aanwijzingen gehad enzo... wel relexed...

Uiteindelijk was ik bij het 1e proefje 8e geworden van de 12 en bij het 2e proefje 4e

en ik was dus toch wel blij met mn knollie

ben nu dus officieel B+2 op naar de volgende 8

Had mn digi thuis klaar ligge... vergeten