Sara 2x eerste 154/155 pnt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gamble

Sara 2x eerste 154/155 pnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:05

Ze reed de hele week al lekker en zat goed in haar velletje maar vandaag ging wederom boven verwachting goed. Beide proeven keurig gereden, niet nageeflijk wel ontspannen. Hals strekken kon veel beter( hij kan met zijn koppie op de grond) maar verder heel netjes. Bij onze vereniging beginnen ze onderaan maar in Alphen dus niet. De jury begon eerst dat de 2 proeven door dezelfde waren gewonnen en dat het zo'n leuke combi was. Daarna riep ze Sara bij zich ( ik ging er dus vanuit laatste) en las de punten voor 155/154. Wij helemaal blij en tot onze verbazing gaf ze ook de bekers aan Sara, ze was dus eerste!!! We kregen nog mee dat als ze Corrie ronder zou rijden de punten omhoog zouden vliegen.
Helemaal leuk omdat ze als enigste in tenu verscheen wat bij onze vereniging normaal is.
Nou groetjes van hele trotse ouders

Bianca__

Re: Sara 2x eerste 154/155 pnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:32

Gefeliciteerd! Fijn dat het zo mooi ging. Twee eerste plaatsen, hardstikke goed! Veel succes op de volgende wedstrijd.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:00

VOlgende wedstrijd worden vast winstpunten! Super gedaan! (ik was vandaag ook een van de weinigen in tunue... geloof dat alleen Rieta ook nog compleet in tenue verscheen... de rest was allemaal maar half! Ik vind dat best erg!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:24

Raar dat niemand dat een winstpunt heeft. Verward Maargoed, die komen van zelf wel. In ieder geval gefeliciteerd met je 1e prijzen!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:35

gamble schreef:
De jury begon eerst dat de 2 proeven door dezelfde waren gewonnen en dat het zo'n leuke combi was. Daarna riep ze Sara bij zich ( ik ging er dus vanuit laatste) en las de punten voor 155/154. Wij helemaal blij en tot onze verbazing gaf ze ook de bekers aan Sara, ze was dus eerste!!! We kregen nog mee dat als ze Corrie ronder zou rijden de punten omhoog zouden vliegen.

snap niet helemaal, dat er gezegt wordt dat de jury haar bij haar heeft geroepen en de prijsuitreiking heeft gedaan, en dat ze commentaar heeft gegeven...
maar in ieder geval gefeliciteerd en geweldig dat ze zo vooruit gaat!

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 18:30

Tijdens het uitreiken van de protocollen/prijzen stond sara als enigste bij de jury om te luisteren.(bij ons normaal) de rest zat nog aan de bar. Ze riep Sara bij zich om de prijs+protocol te geven.(was 2x 1ste)Ze hield een leuk praatje en toen ze de bekers aan sara gaf gaf ze nog mee dat ze moest werken aan de nageeflijkheid. (klopt helemaal is ze ook niet mee bezig). Gewoon als opsteker en misschien als troost dat ze net geen winst had gereden. Maar wij zijn zo trots op die hoge punten dat we van verbazing van onze stoel rolde toen we het hoorde. Ik kan me voorstellen dat een ander baalt met 155/154. Wij dus niet Sara hoort echt nog in de B heeft nu 4 wedstrijden gereden. 153/156/155/154 Een winstpunt dus en harder moet het ook niet gaan daar is ze niet aan toe.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:34

Gefeliciteerd! Hardstikke netjes toch, was dit ook Sara's eerste uitwedstrijd? Groetjes, Vera

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:36

Netjes gedaan hoor!
Jammer van die 155, dat is altijd zo'n frustrerend aantal.
Leuk dat de jury haar nog wat tips gaf!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:58

Gefeliciteerd, ondanks dat het geen winst is toch mooie punten. Je weet iig dat ze er tegenaan zit.

Offtopic: reed sara vorige week zondag rond half 12 in de buitenbak?

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:13

Misser schreef:
Gefeliciteerd, ondanks dat het geen winst is toch mooie punten. Je weet iig dat ze er tegenaan zit.

Offtopic: reed sara vorige week zondag rond half 12 in de buitenbak?

Nee, moest even heel diep nadenken. Er waren wedstrijden bij ons en toen hebben ze in de stapmolen gestaan.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:16

gamble schreef:
Tijdens het uitreiken van de protocollen/prijzen stond sara als enigste bij de jury om te luisteren.(bij ons normaal) de rest zat nog aan de bar. Ze riep Sara bij zich om de prijs+protocol te geven.(was 2x 1ste)Ze hield een leuk praatje en toen ze de bekers aan sara gaf gaf ze nog mee dat ze moest werken aan de nageeflijkheid. (klopt helemaal is ze ook niet mee bezig). Gewoon als opsteker en misschien als troost dat ze net geen winst had gereden. Maar wij zijn zo trots op die hoge punten dat we van verbazing van onze stoel rolde toen we het hoorde. Ik kan me voorstellen dat een ander baalt met 155/154. Wij dus niet Sara hoort echt nog in de B heeft nu 4 wedstrijden gereden. 153/156/155/154 Een winstpunt dus en harder moet het ook niet gaan daar is ze niet aan toe.

De reden dat ik dit zeg is niet dat ik het raar vind dat gemeld moet worden dat een jury commentaar heeft gegeven, maar om de reden dat er iets gezegt wordt wat niet waar is, ik kan namelijk absoluut niet tegen liegen, daar heb ik een vreselijke hekel aan...
dat ik weet dat de jury geen woord heeft gesproken met sara of tips of commentaar heeft gegeven is dat ik haar jury was en ik heb de prijsuitreiking helemaal niet gedaan en heb ook geen ene combinatie gesproken of aangesproken....

momo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:49

Hier klopt iets niet. Boos! Boos!
Waarom zeggen dat een jury tevreden is, je bij zich roept en dan ook nog aanwijzingen geeft terwijl dat niet waar blijkt te zijn Huilen Huilen Huilen
Hebben jullie het over dezelfde jury en dezelfde Sara?? Ziek
Sara, hoe zit dit?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:02

gamble schreef:

Nee, moest even heel diep nadenken. Er waren wedstrijden bij ons en toen hebben ze in de stapmolen gestaan.

Ik deed mee aan die wedstrijd en zag toen ik in de kantine zat een klein meisje op een pony, dus dacht wie weet Haha!

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 09:02

Wij werden aangesproken door een mevrouw in een rode trui die ik ook(volgens mij, nu ga ik overal aan twijfelen) in het juryhokje heb gezien. Eigenlijk ging ik er automatisch van uit dat dat de jury was.Als ik het mis heb mijn excuses daarvoor. De dag is er niet minder geslaagd door Sara had de dag van haar leven.
Gr Desiree
Laatst bijgewerkt door gamble op 19-04-05 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 09:21

momo schreef:
Hier klopt iets niet. Boos! Boos!
Waarom zeggen dat een jury tevreden is, je bij zich roept en dan ook nog aanwijzingen geeft terwijl dat niet waar blijkt te zijn Huilen Huilen Huilen
Hebben jullie het over dezelfde jury en dezelfde Sara?? Ziek
Sara, hoe zit dit?

Heb hierboven nog een stukje geschreven. Maar aan de punten te zien was de jury tevreden 155/154. In ieder geval ver boven onze verwachtingen.
En de aanwijzingen kwamen dus van iemand anders die volgens mij ook in het juryhokje zat ( waar ik nu wel een beetje aantwijfel, mevr met rode trui).
Ik ben er dus vanuit gegaan dat het de jury was, die nog technisch over het rijden wat tips had (zo kwam het bij mij over) pos bedoelt in ieder geval.
Omdat de mevrouw die de prijs aan Sara gaf ongeveer hetzelfde zei ( leuke combi enzo) ging er bij mij geen lampje branden dat het dus niet de jury was die dat tegen mij zei.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:23

gamble schreef:
Ze hield een leuk praatje en toen ze de bekers aan sara gaf gaf ze nog mee dat ze moest werken aan de nageeflijkheid. (klopt helemaal is ze ook niet mee bezig). .

vind het een beetje vreemd dat iemand van de zijlijn deze tips meegeeft aan een combinatie en ook de opmerking van...als je, je pony meer nageeflijk rijd dan komen de winstpunten binnenstromen.
Ik zie zo wie zo coby ( de wedstrijdsecretaris) dit niet doen..daar is het, het type helemaal niet voor. en zei doet zelf altijd de prijsuitreiking en ik heb haar nog nooit tips of commentaar horen geven.

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 18:06

De mevr met rode trui (waarvan ik dacht dat het de jury was) had het over het rondrijden dat is tegen mij persoonlijk gezegd. Verder kregen we meer positief commentaar ook tijdens de proef van "het publiek" (zat mijn man bij) Het zal inderdaad het wedstrijdsecetariaat zijn die de protocollen /prijsuitreiking deed.

Ik vind het wel jammer dat je het allemaal zo persoonlijk opvat. Is helemaal niet mijn bedoeling , en mijn excuses voor de persoonsverwisseling heb ik hier en via pb al aangeboden.
Gr Desiree

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:47

gamble schreef:
De mevr met rode trui (waarvan ik dacht dat het de jury was) had het over het rondrijden dat is tegen mij persoonlijk gezegd. Verder kregen we meer positief commentaar ook tijdens de proef van "het publiek" (zat mijn man bij) Het zal inderdaad het wedstrijdsecetariaat zijn die de protocollen /prijsuitreiking deed.

Ik vind het wel jammer dat je het allemaal zo persoonlijk opvat. Is helemaal niet mijn bedoeling , en mijn excuses voor de persoonsverwisseling heb ik hier en via pb al aangeboden.
Gr Desiree

ik vat het niet persoonlijk op althans niet zo dat ik me aangesproken voel, het is alleen zo dat ik wel meer dingen lees op bokt van wedstrijden waar ik heb zitten jureren en die niet kloppen, dat komt regelmatig voor, vandaar mijn reactie!

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 20:11

Begrijp ik, we waren alleen zo onder de indruk van al de positieve opmerkingen van meerdere mensen dat ik best het een en ander door elkaar kan hebben gehaald. Niet dat de commentaren er niet waren maar van wie ze afkomstig waren. Het was trouwens toch een indrukwekkende dag en ik kan alphen iedereen aanraden voor wie net komt kijken met de wedstrijden. Fijne sfeer, hele aardige mensen en vooral rustig. Sara voelde zich helemaal op haar gemak en kon daardoor ontspannen rijden. Ze heeft een hele positieve ervaring gekregen en dat is voor ons belangrijk. Lijkt me leuk als we over een 1/2 jaar of zoiets elkaar nog eens tegenkomen om te kijken hoe ze gegroeid/ vooruit gegaan is.
Of kom je ook wel eens in waddinxveen? (reigersburgh)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:20

Ach wat maakt het allemaa uit...kind blij, gaat naar huis met een goed gevoel, en nog wat tips waar ze misschien nog wat aan heeft. Ik snap het 'probleem' hier niet helemaal eigenlijk Lachen