Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
) kimdepim schreef:ik heb wel eens een parade gereden..jeetje wat een gedoe seg..we moesten heel lang wachten ensow,, (en die pony was rustig--> die k nu heb DUS niet hahahaa..awg hij is normaal wel rustig hoor,,maar niet altijd..als k ga springe gaat hij hippen op sn achterbenen ensow..(niet gemeen hoor maar hij wil gwoon graag springen en niet rustig groeten ensa)

Ik vind dat echt helemaal geweldig!! Mijn pony is knettergek dan..
maar dat vind ik alleen maar leuk.. alsk hem dan een beetje onder controle heb gaat ie showen.. Alleen maar vol in uitgestrekte draf de baan rond..
En ik vind de foto's die er daarna van zijn gemaakt ook altijd leuk om die te kunnen kopen enzo.. Echt meer parade voor mij..

vincentlover schreef:Heel officieel allemaal met het wilhelmus erbij enzo.
.
.
Ik ben er nu ook wel voor, om het clubgevoel te versterken en om de dressuurruiters nu iets meer in de schijnwerpers te laten staan. De prijsuitreiking is nu altijd ergens achter de wc, daar komt dan ook geen hond opaf.
( In de dressuur dan).Gjilke schreef:Weetje wat het is, als je s'ochtends om 8-9 uur rijd, en het gaat laten we het zo zeggen, niet echt geweldig.
Dan moet je dus zo'n 6 a 7 uur wachten op een parade, terwijl je bv 130 punten haalt. Mwoah, ik kan me voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt...