2e keer L1!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

2e keer L1!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:05

Vandaag sinds 2 maanden weer eens onderling dressuur... ik heb 5 weken niet gereden, dus mocht er niet veel van verwachten van mezelf...

het inrijden ging ook niet al te geweldig, ging veels te snel... ik kom de ring in, en het is:sjok,sjok,sjok... dus ik had al zoiets van: K*t dit gaat niet goed komen...

In de galop viel ze toch een aantal keer terug, en voor mijn gevoel ging het wijken ook niet helemaal lekker....

Ik heb vooral veel gelet op het halthouden, omdat ik altijd te horen krijg dat ik niet genoeg stil sta... dus bij het groeten dacht ik van: nou ga ik stil staan ook!!!

Ook vond cocktail(leuk manegepaard(je)) de jury-auto vaak ontzettend eng, dus ze zat ook behoorlijk te spoken zo af en toe...raar paard Tong uitsteken

Ik was verder opzich wel tevreden over mijn proef, en ging vrolijk uitstappen... ik hoorde van iedereen dat het zo goed ging en weet ik veel wat ze allemaal nog zeiden verder...

De prijsuitrijking begon en ik hoorde de jury de naam noemen van de 3e, en ik dacht, dan zal ik wel niks hebben....
En toen kwam de tweede prijs, en die werd gewonnen door...:Mij!!!
Ik had echt zoiets van: dat kan niet!!! dat klopt gewoon niet!!! wel dus!!! Tong uitsteken 2e met 160 punten!!! mijn eerste winspunt in de L1 Tong uitsteken

Ik heb dus mijn toppertje gevonden Tong uitsteken Ik hoop dat ik met haar nog vele wedstrijden mag rijden...
Dus nog ff gauw mijn onderschrift bewerken Knipoog

anydale

Re: 2e keer L1!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:59

Gefeliciteerd Lachen
Het was een manegepaard waar je op reed? Of je eigen paard?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 20:20

anydale schreef:
Gefeliciteerd Lachen
Het was een manegepaard waar je op reed? Of je eigen paard?

Manegepaard... ik heb wel verzorgpaarden, maar die zijn allemaal drachtig, en daar rij ik ook niet zo vaak op...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:28

Netjes hoor, volgende keer voor de eerste prijs? Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:39

was wel de bedoeling ja Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 12:22

Volgende week zondag heb ik weer een onderlinge dressuur wedstrijd, buiten, 3e keer L1 Clown Ik mag wss op charity, een heel groot, sloom paard, maar wat wel heeeeel mooi kan lopen als je haar aanpakt... We gaan natuurlijk voor de 1e prijs, maar ook voor het lekker meedoen van een wedstrijd...