nou ik had vandaag wedstrijd in maasbree. eerst moesten we viertal rijden. dante liep erg fijn, en de kopruiter ging ook goed, maar jammer genoeg waren de andere 2 pony's een beetje vervelend... resultaat: 142 punten. na het viertal meteen het springzadel erop gegooid want ik moest alweer springen (eerste keer
) ik super zenuwachtig want ik had het parcours niet eens kunnen lopen omdat ik toen viertal moest rijden. vijf keer losgesprongen en toen moest ik al! nou het was dus allemaal wat vreemd voor mij... de eerste 2 hindernissen gingen goed, maar ja, toen kwam er een dubbelsprong. de eerste ging goed, maar na de hindernis was dante veels te sloom dus weigerde hij. uiteindelijk heeft hij er 3 x (!) op geweigerd
na ja, volgende keer beter. toen ff gras laten eten en toen moest ik weer losrijden voor dressuur. nou het ging echt super!! uiteindelijk was ik 8e met 166 punten, wel jammer. in de proef moest je aandraven, maar mijn hulp was iets te sterk dus dante ging vrolijk in galop
dus een 4, als dat goed was gegaan stond ik gewoon in de prijzen maarja dat wist ik toen ook niet
. nou het resultaat van de anderen: marieke, D-M2, 5e met 150 punten (ook de eerste keer). Lisette, D-B, 3e met 169 punten. en lisa, B-L1, laatste met 149 punten, met springen zat ze wel in de barrage, maar daar had ze een balk en een weigering.