Hele rare (wedstrijd)dag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Hele rare (wedstrijd)dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 20:51

vandaag weer gestart, nou t was ronduit een sh*t dag.
We wilden weggaan gaat er een schaap lammeren maar het was juist HET schaap die problemen had met de baarmoeder dus dat duurde allemaal erg lang ( 2 levende lammeren en 1 dode helaas ) toen gingen we op weg, liet mijn merrie zich steeds maar weer bijna vallen ( doet ze wel vaker maar nu was het heel erg extreem en gewoon doodeng) komen we op wedstrijd zien we dat ze IN de trailer een voor ijzer eraf heeft getrapt ( ijzer lag inmiddels door t geschuif van mn paard helemaal achteraan de trailer) en dr deken heeft ze kapot geschuurd. En ze heeft een wondje bij dr kroonrand, die bloede ook maar dat was niet het ergste, ze heeft nog een wond van 15 bij 10 cm, echt een enge vleeswond( niet heeeel diep maar wel een cm )toen gingen wij eerst kijken of ze wel regelmatig liep ( ijzer) maar dat was goed, toen wij spul van mensen geleend wat op de wond kon, toen wij naar de jury toe om te vragen wat we t beste konden doen!! mn moeder zei wat er was gebeurd ( vooral van de wond enzo ) en dat ze dus niet moest denken dat we dat paard mishandelen ofzo want het ziet er echt ENG uit. Krijgen we als antwoord: Ja dus??? ( geheel ongeinteresseerd, alsof t haar echt koud liet, wat er was gebeurd ( beetje medeleven mag ook wel ) ) Nou ja, ik toch maar besloten te gaan rijden(want ze was helemaal hyper en ze moest echt ff uit''rennen'') en dan even kijken hoe het gaat en dan besluiten hoe en wat ? Nou ze liep best aardig ( naar omstandigheden en mijn stress die inmiddels flink aanwezig was ) dus ik toch maar gestart, ik was er totaal niet bij met mn gedachten ( zat te denken aan hoe we terug moesten naar huis,want zoals de heenweg was echt geen optie dat was namelijk dan niet goedgekomen ) in de proef mijn wissels helemaal verkloot, ze sprong ze gewoon niet op mn hulp ( die ook niet bepaald duidelijk was en ik reed er gewoon echt TE weinig aan ) dus nou ja nog even buiten er rustig bij gepakt en toch ff nog geoefend, toen de 2e proef, ging ietsje beter, maar niet zoals ik en kashmir kunnen.Toen uitgestapt en op de trailer gezet ( toch maar ff met zn 2-en toen jan gebeld en die kwam met de trailer zodat de paarden apart konden in de trailer ( gaat meestal veel beter) dus toen gingen we naar de kantine, waar eigenlijk vrij snel prijsuitreiking was. 2e plaats : alexander ( mn instructeur met 175 ( ik dacht OMG wat voor bagger punten heb ik dan wel niet, want bij hem ging het echt goed, had alleen 2 foutjes ) 1e plaats : Annemieke met 183 Haha! ikke dus Haha! ik had echt zo iets van : nou dit kan echt niet. maar ja wel helemaal blij dat er toch nog een goed eind leek te zijn!! 2e proef, was ik 2e met 184 en alexander eerste met 187, dus al met al heb ik toch nog 2 winstpunten terwijl ik dat echt niet meer had verwacht na dit alles dus toen de terugweg en dat viel alles mee een aantal keer liet ze zich nog wel in bocht omvallen maar al stukken minder dan de heenweg Haha! gelukkig!! maar toen kwamen we thuis en hebben we dr verzorgt en lekker rustig op stal gezet en alles kwam toch nog soort van goed, alleen die wond moet ff goed schoon gehouden maar dat komt wel weer goed maar ja heb nu wel 10 wp's:D haha toch iets positiefs(en het had natuurlijk veel erger kunnen zijn, maar gelukkig is dat niet zo ) en t gaat nu weer best goed met Kashmir!!

nou dit was mijn dag dus, ik had mn dag toch wel ietsje anders gepland!! zoals je wel kan snappen!!

Anika1

Re: Hele rare (wedstrijd)dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:09

Gelukkig is alles toch nog "goed"gekomen in elk geval lekker gescoort en totaal niet verwacht dus dan is het het leukst vind ik! Alleen wel raar dat de jury zich daar totaal niet voor interesseert dat vind ik eigenlijk niet kunnen ze had idd wel iets meer medeleven kunnen tonen of in elk geval haar/zijn mening over wel of niet starten kunnen geven dacht ik. Hopenlijk gaat het snel weer beter met je paard en op naar de volgende keer zou ik zeggen maar dan met minder stress!! Succes ermee. Groetjes...

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:31

Gefeliciteerd.Dat maakt zo'n dag toch wel weer goed.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:39

ja, maar ik maak me wel mega zorgen om dr!! ik hoop dat het weer helemaal goed komt. Maar idd die jury was nou ook niet bepaald leuk te noemen, sjonge jonge ook zo mega sago en super streng(das niet erg, maar meeleven tonen mag wel ) ( was ook de 1e keer dat ze Z jureerde ) en de jury die daarvoor moest jureren die maakte zich nog meer zorgen en ''hielp'' ons nog meer dan die jury die wij hadden.