Wie doet er ook al weer allemaal mee in Geldrop?
Ik start 2 proeven Z1 om 16.20 en 16.52 uur.
Ik heb dr zin in

Laat even weten hoe laat je start

gr kelly

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Ik dit keer niet. Je moet wel heeeeeeel erg vroeg erbij zijn om daar te kunnen inschrijven. Maar heel veel success!
Emeraldo schreef:Ik doe ook mee, in de Z1. Moet als een-na-laatste, om 18.20 en rond 19.00.
Ik wens je vast succes, want weet niet of ik je nog zie rijden!
kadans16 schreef:Dat klopt, geloof dat je al zowat in Januari moet opgeven anders zitten ze zeker weten gewoon bomvol.Iedereen wilt daar gewoon starten.Is ook wel een hele fijne wedstrijd!!
Emeraldo schreef:Ik zal wel kijken voor je punten
Scum schreef:kadans16 schreef:Dat klopt, geloof dat je al zowat in Januari moet opgeven anders zitten ze zeker weten gewoon bomvol.Iedereen wilt daar gewoon starten.Is ook wel een hele fijne wedstrijd!!
In januari zat het al vol. Ik heb toen ook gevraagd voor mei en juni, maar dat zat ook al vol, en de andere wedstrijd was een selectie waar alleen de kring aan mee mocht doen.
Scum schreef:Dat was de vorige keer ook. Het L2 zat echt al meteen vol. Ben je als 6e aande beurt, moet je als eerste de ring in omdat nr 1 t/m 5 er niet zijn (zonder zich af te melden).
Emeraldo schreef:En moet je zien hoeveel uitvallers er al zijn in de Z1! Eerst zouden er 22 combinaties starten, daaronder stonden nog 3 reserves. Nu doen er nog maar 17 mee, en staan er geen reserves meer onder. Ben benieuwd hoeveel er morgen nog uitgevallen zijn.
Trouwens, ik heb geloof ik eind februari ingeschreven, was nog 1 plaatsje in de Z1