schrijf je je bij voor een wedstrijd, word je de dag later weer gebeld dat ze een fout hebben gemaakt en dat je alsnog niet mag starten. soms weten de verenegingen echt niet meer hoe de rgelementen in elkaar zitten. als ik zelf had afgebeld had ik gelijk het startgeld nog moeten betalen en nu krijg je aleen maar sorry!
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk zou vinden. Natuurlijk zou ik er zeker niet blij mee zijn, maar ik denk dat het voor de vereniging ook niet leuk is. Iedereen kan een fout maken.
wel een heel erg domme fout. en een fout die je als vereniging dan niet op zo'n rare manier gaat rechtzetten, laat dan die ene persoon dr nog extra bij, wat is nou 1 combinatie meer of minder? dr zal dr vast nog wel 1 uitvallen hoor.
Zo kunnen ze nog wel even doorgaan he? Ach die ene... Voor je het weet heb je er 20 (als het niet meer is) bij. Ik ben het wel met je eens dat het een beetje (erg) raar is gegaan, maar vind de reactie van TS ook lichtelijk overdreven. Als je je op het laatste moment nog kan inschrijven, is er volgende week vast wel weer een wedstrijd... of de week erna... of die week daarna...
tja ach, ik vind van niet maar ja, tuurlijk is er volgende week wel weer wedstrijd, maar t is nu gewoon erg l*llig gegaan, had dan toen we belde meteen gezegd dat het niet kon ofzo, maar op deze manier vind ik het niet kunnen .
[edit] kijk idd iemand die het snapt, zo is het maar net soraya!!
tja, zo kunnen we nog wel ff doorgaan, maar doe jij dat nooit dan? dat als je thuis aan het trainen bent met een paard, dat je denkt: Zo die zou van het weekend wel mee kunnen op concours, en wat je dan doet is : je pakt de telefoon en je belt de verenigingen af om te kijken of ze nog plaats hebben !!!
sjonge jonge om moe van de worden zeg. er zijn toch meer wedstrijden in een weekend en de mensen die de wedstrijden organiseren zijn geen robots ofzo ze kunnen ook fouten maken hoor. ik vind het een beetje je druk maken om niks.
Om me er even lekker tegenaan te bemoeien, uit eigen ervaring weet ik dat TS zich ook rustig wel eens met meerdere paarden voor een wedstrijd heeft opgegeven en dan niet komt. Moet je eens zien wat een rompslomp dat geeft voor een organiserende vereniging, die heeft gelijk een gat van drie kwartier op een startlijst. Dat vind ik veel vervelender!! Dus ik vind de reactie op een keer niet mogen starten ook wat overdreven....