Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsemarie schreef:Zonder startkaart mag je niet starten. (zelfs niet als je buiten mededinging meedoet!!)
Als ik jou was zou ik vandaag nog naar de KNHS bellen om te vragen hoe het zit!
vincentlover schreef:Welk nummer moet ik dan bellen?moet je even kijken op de site van de knhs, www.knhs.nl daar staat wel een telefoonnummer
Kan dat ook 's avonds?Nee, denk maar niet dat de knhs dan nog werkt haha
BlOnDeSiL schreef:huh ik snap het ff niet...ik heb mijn startkaart nog niet aangevraagd maar ga waarschijnlijk wel in de zomer starten. Als ik hem dan aanrvaag en stel dat ik er ook 4 maanden op moet wachten dan mag ik dus niet wedstrijd rijden?Kan ik dan niet beter volgendjaar pas startkaart aanvragen?
Wouter24 schreef:Gewoon even bellen, zeggen dat je hem NU nodig heb, lukt mij altijd wel
Heb het gister nog gedaan, ze worden vandaag nog uitgeprint meneer
BlOnDeSiL schreef:huh ik snap het ff niet...ik heb mijn startkaart nog niet aangevraagd maar ga waarschijnlijk wel in de zomer starten. Als ik hem dan aanrvaag en stel dat ik er ook 4 maanden op moet wachten dan mag ik dus niet wedstrijd rijden?Kan ik dan niet beter volgendjaar pas startkaart aanvragen?
vincentlover schreef:he allemaal, bedankt voor de reacties!
Ik heb mn startkaart! Hij was al bij de ponyclub, dat wist ik niet, ik dacht dat ie rechtstreeks naar mij zou komen, maar alles is dus toch nog goedgekomen!
Nu heb ik nog een klein vraagje, wat moet ik met mn haar doen tijdens de wedstrijd? mag dat gewoon los? Mn haar is tot net op mn schouders.....