16-17 april springconcours Babberich

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

16-17 april springconcours Babberich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 07:45

Wie doen er allemaal mee? Komen er nog Bokkers kijken?

Dit concours wordt georganiseerd op de stal waar ik sta dus natuurlijk ga ik daar kijken. [Haha, kijken, ik ben een echte dressuurmuts Clown ] Als je mee doet kom ik je even aanmoedigen Ja Nu ik in het bezit ben van een superstoere EOS-camera zal ik zeker ook wat mooie pics gaan schieten.

bendetje

Re: 16-17 april springconcours Babberich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:23

Het was eerst wel de bedoeling om te gaan, maar dat hebben we veranderd.
Want mijn vriendin, Corine Wielheesen springt mijn paard, zij zou zondag moeten springen, maar omdat zij dan jarig is gaat het niet door. Knipoog
Ik ga nou dressuren in Vorden. Haha!

Anders was ik er wel geweest.....

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:44

Uuhh Nou dan meld ik me maar even!! Tong uitsteken
Ja ik ben er 16 april Haha!
Spring b Jaleesa met nielson Tong uitsteken
tweede keer buiten voor me hoop dat het goed gaan! wel even meeten he!! Knipoog Tong uitsteken

wenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 21:52

ik ben er ook twee dagen
had hier al eerder een topic over
jippie wie ben je dan? mijn zus werkt erop stal en miss heb ik jou dan al eerder gezien

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:24

Ik start zaterdag in het groenspringen.. Ik heb de hele winter geen wedstrijden gereden dus ik ben heeeel benieuwd...

(het wordt ook mijn 2e parcours met dit paard ooit, dus we gaan voor de lol zullen we maar zeggen! Clown )

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:30

mariska schreef:
Ik start zaterdag in het groenspringen.. Ik heb de hele winter geen wedstrijden gereden dus ik ben heeeel benieuwd...

(het wordt ook mijn 2e parcours met dit paard ooit, dus we gaan voor de lol zullen we maar zeggen! Clown )

Hoelaat Moet je dan?
Kom ik wel even kijken als ik tijd heb! Knipoog
wel even meeten he!! Haha! Tong uitsteken

wenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:36

groen springen begint volgens mij rond half 1 ofzo
mariskan dan zal ik jou ook wel zien mijn zus rijdt er drie met het groenspringen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:05

Volgens mij is het groentjes springen op zaterdag en op die dag zal ik er zeer waarschijnlijk niet zijn. Maar ik wil jullie allemaal veel succes toe wensen! En mocht ik er wel zijn dan zal ik een actie plaatje van jullie schieten en hier op Bokt plaatsen.

Wenda; gezien je uit Asten komt ben je vast en zeker de zus van Denise Ja. Ik wist niet dat Denise een zus heeft dus ik denk niet dat wij elkaar ooit gezien hebben. Van Denise en Bart in actie zal ik zeker plaatjes schieten. Daar kan ik mooi op oefenen met mijn nieuwe toestel.
In ieder geval tot zondag!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:26

Jippie schreef:
Volgens mij is het groentjes springen op zaterdag en op die dag zal ik er zeer waarschijnlijk niet zijn. Maar ik wil jullie allemaal veel succes toe wensen! En mocht ik er wel zijn dan zal ik een actie plaatje van jullie schieten en hier op Bokt plaatsen.

Wenda; gezien je uit Asten komt ben je vast en zeker de zus van Denise Ja. Ik wist niet dat Denise een zus heeft dus ik denk niet dat wij elkaar ooit gezien hebben. Van Denise en Bart in actie zal ik zeker plaatjes schieten. Daar kan ik mooi op oefenen met mijn nieuwe toestel.
In ieder geval tot zondag!

Jammer als je er zaterdag niet bent..

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:46

mariska schreef:

Ik ben er ook met groenspringen Knipoog Ik doe zelf niet mee maar moet een vriend aanmoedigen! Dan zie ik je waarschijnlijk wel??

Mariska Vermaas met Nozem Vork ?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:26

met wie was jij mee dan kim?

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:58

Mik_beer schreef:
mariska schreef:

Ik ben er ook met groenspringen Knipoog Ik doe zelf niet mee maar moet een vriend aanmoedigen! Dan zie ik je waarschijnlijk wel??

Mariska Vermaas met Nozem Vork ?

Klopt!

Zijn jullie nog wezen kijken? (Ondanks het weer Boos! )
Ik heb helaas geen bokkers herkend...

Hoe ging het springen bij jullie (of degene die jullie kwamen aanmoedingen..)
Ik had 3 balken, maar ben tevreden. We zijn in ieder geval rondgekomen!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:56

had 1 balkje en moest lekker sochtends in de regen rijden helaas Boos! .. Maarja ondanks dat ben ik zeker tevreden op me pony!! Haha! Had 50 Punten.. Lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:03

Heb je zien rijden Mariska! Ik zat in de tent hihih, had een knalroze pet op Tong uitsteken Wel jammer van die balken, maar 't ging verder wel goed toch?

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 09:15

Trouwens, degene die ik ging aanmoedigen sprong ook goed, 1 balkje Aspringen en 2 balkjes Bspringen.. Lachen Was eerste keer met dat beestje.