Wedstrijd Hoogeveen 15 april, wie gaat en hoe is het terrein

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandra1977

Wedstrijd Hoogeveen 15 april, wie gaat en hoe is het terrein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 00:06

daar??

Ik ga vrijdag voor de allereerste keer op buitenconcour met mijn paard.
Ik ga starten in Hoogeveen maar ben daar erg onbekend.

Wie komt er uit de buurt en heeft hier al eens gereden??
Hoe ziet het eruit en is het een groot en druk terrein?? Ben nogal een miepje en maak mij vooraf altijd erg zenuwachtig. Mijn paard heeft nog wel eens de neiging om mijn zenuwen over te nemen en wil dan nog wel eens wat vervelend worden.

Dus wie heeft er wat tips voor mij dat ik mijn eerste buitenwedstrijd goed door kan komen.....

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 14:44

Ik kom daar uit de buurt.
Het terrein valt mee qua grootte en is goed omheind en goed te berijden.

sandra1977

Re: Wedstrijd Hoogeveen 15 april, wie gaat en hoe is het ter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 23:49

Bedankt voor je reactie, ik ga voor de eerste keer met hem op buitenconcour en vindt het een beetje spannend....misschien dat ik wat meer moet vertrouwen op de ervaring van mijn paard want die is al wel vaker op concour geweest buiten, alleen ikzelf nog niet en ik kan mij verschrikkelijk zenuwachtig maken terwijl dit eigelijk niet altijd zo nodig is....

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:36

sandra1977 schreef:
Bedankt voor je reactie, ik ga voor de eerste keer met hem op buitenconcour en vindt het een beetje spannend....misschien dat ik wat meer moet vertrouwen op de ervaring van mijn paard want die is al wel vaker op concour geweest buiten, alleen ikzelf nog niet en ik kan mij verschrikkelijk zenuwachtig maken terwijl dit eigelijk niet altijd zo nodig is....

Ach gut lastig he!

Paardrijden is ook werken aan jezelf...

Voor zover ik me kan herinneren is het een klein terrein met weinig mogelijkheden om op gras te parkeren,daarvoor wordt uitgeweken naar de parkeerplaatsen van de nabijgelegen sportvoorzieningen en dan sta je dus op stenen je proppen te draaien en dan nog een lang stuk langs de weg stappen..

Heel veel plezier!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:56

Hoogeveen is idd een klein terrein, wel goed omheind, maar ook met een grote sloot langs het inrijden voor de dressuur. De ene helft is springen en de andere helft dressuur. Parkeren is er tegenover op een klein veldje.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:06

ik ben zelf al twee keer naar hoogeveen geweest, maar de rijbanen worden steeds slechter, bij C is het een grote modderpoel en ook erg zwaar voor je paard.
het parkeren is idd op het veld zelf maar ik moest altijd erg laat rijden en dan kun je haast niet meer op het terrein komen dus misschien een tip voor je om hem bij de voetbalvelden neer te zetten, is wel wat verder lopen maar verder geen gestress...

ff nieuwschierig hoe laat moet je dan rijden??

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:23

ik heb er afgelopen vrijdag gereden en ga komende vrijdag ook weer, het terrein lag er vrij goed bij maar de ringen waren idd bij c niet echt geweldig, ik heb het een beetje afgesneden en geen commentaar van de jury gehad. waarschijnlijk houden ze er wel rekening mee!!
Sudcces vrijdag en misschien zie ik je wel!
ik heb een koffie vos met drie witte benen en een grote bles.. tot dan!

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 22:02

Gerrie schreef:
sandra1977 schreef:

Ach gut lastig he!

Paardrijden is ook werken aan jezelf...

Voor zover ik me kan herinneren is het een klein terrein met weinig mogelijkheden om op gras te parkeren,daarvoor wordt uitgeweken naar de parkeerplaatsen van de nabijgelegen sportvoorzieningen en dan sta je dus op stenen je proppen te draaien en dan nog een lang stuk langs de weg stappen..

Heel veel plezier!

Gelukkig dat het terrein niet zo heel groot is....voel me al iets prettiger bij het idee dat mijn paard niet alle ruimte van de wereld heeft Bloos
Het is idd lastig dat ik het mijzelf eigelijk altijd moeilijker maak dan noodzakelijk, ben me er van bewust maar vind het soms nog moeilijk om dat knopje uit te schakelen....

Alja, ik ben nummer 9 dus zo rond de klok van 18.00-18.30 ongeveer, misschien kom ik je nog wel tegen Tong uitsteken