Superhaflinger!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyspot

Superhaflinger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 22:33

Vandaag hadden we onze eerste L2 wedstrijd. Tijdens het inrijden voelde ze al echt heel lekker aan, ze kon lekker ontspannen, dus was al dik tevreden voordat ik de proef in ging. Voor mijn eerste L2-proef was ik echt tevreden, ze liep echt goed, alleen een (grote) fout, dat was mijn schuld. Verstond mijn voorlezer niet helemaal goed en dacht dat ik bij A in draf moest, dus ging in draf, maar moest pas bij B.

Tweede proef ging voor mijn gevoel nog beter als de eerste, dus was echt super blij, voor de eerste keer is winst natuurlijk leuk, maar was al uiterst tevreden voor mijn gevoel.

Toen de prijsuitreiking, eerste proef 154 punten en tweede 156 punten, dus het eerste winstpuntje is al binnen! Op die eerste proef had ik ook winst gehad als ik die fout niet had gemaakt, want daardoor kreeg ik voor dat onderdeel een 2. Ik ben al super blij met ons eerste winstpunt en ben nu al echt L2.

samoth

Re: Superhaflinger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:36

hey gefeliciteerd met je eerste wp !!!
je heb echt super gereden nog wat oefenen kom je zo in M Haha!
groetjes thomas

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:00

Gefeliciteert
jammer van die fout maar toch hele nette punten Lachen

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:04

goed zo Haha! en zo doorgaan he Knipoog

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:16

Goed gedaan! Volgende keer goed je proefje's van te voren doorlezen Tong uitsteken dan kom je zeker in de M met goed oefenen... echt heel goed hoor!!!

Groetjes, Roos