dressuur kampioen!!! in Sonnega H. vd bosch competitie!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annet1990

dressuur kampioen!!! in Sonnega H. vd bosch competitie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:20

vandaag de grote dag de laatste wedstrijddag van de drie reeks onderlinge wedstrijden in het winterseizoen. Huilen
s'morgens om 9.00uur eerst mijn zusje voorlezen met het bonte Koe gevaarte Casper Haha! Tong uitsteken ging wel aardig goed maar niet top. Om 12.00 uur moest ik rijden in de L1 voor DE pony's, heel gezellig allemaal want iedereen kent elkaar Dromen. In de eerste wedstrijd had ik al het de clubbeker gewonnen, en bij de 2e wedstrijd de heidehofstroffee. Vandaag kon je twee dekens winnen eentje met DRESSUURKAMPIOEN & SPRINGKAMPIOEN gesponserd door H. vd Bosch, De wedstrijd op zich ging wel aardig en zij liep voorbeeldig, ook met springen was zij in top vorm een foutloos parcours met de een na snelste tijd!! super duszz!
om 16.00uur de uitslag, eerst ffies parade rijden met de hele ponyclub de "De Stuyvesantruitertjes" vet gezellie Haha! Knipoog en een dankwoordje voor iedereen die had mee geholpen. Eerst kwam de uitslag van dressuur, ik was als verrassing eerste met 167pnt. tootaal niet verwacht!!! dus met deze uitslag maakte ik een kansje! Pling daarna het springen ik was weer eerste met springen!!
En als laatste de dekens!! oewww spannend moment Huilen Huilen als eerste werd de springdeken uitgereikt deze was voor Jolien Ypma!! Daarna de dressuurdeken ik hoorde me naam verluisteren, totdat het door de microfoon werd gezegd wist ik het zeker, tot mij grote vreugd WAS IK KAMPIOEN!!!!!!! Haha! Haha! Pling Pling Cool door in de drie wedstrijden 176pnt, 171pnt en 167pnt te rijden was ik Dressuurkampioen geworden!! de concurrentie was moordend. Ook hoor ik hatelijk verluisteren "al weer Annet die een prijs wint" of "dat wordt ook een gewoonte, tijd voor iemand anders" IK DOE OOK ALLEEN MAAr MIJ BEST!! Boos! & ga niet slechter rijden om iemand te laten winnen!! Tong uitsteken Verward
klinkt beetje eigendunkerig _/-o_ maar zou jij tog ook doen!!
Voor de rest heb ik genoten en kom ik in de krant te staan met foto Cheese! !! (StellingWErf). en zijn we ffies alweer voor de 3e keer naar de Mc
Donalds geweest
oojah trouwens me zussie 168pnt in de B cat. AB maar net niet in de prijzen jammer Vriendjes zijn?

greetzz Annet met dressuurkampioentje VeroniQue

greetzz Annet
Laatst bijgewerkt door annet1990 op 10-04-05 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Belker

Re: dressuur kampioen!!! in Sonnega H. vd bosch competitie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:22

Verplaatst naae wedstrijden.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:23

gefeliciteerd!!! OK dan!

annet1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:25

is tog verslag van vandaag
Tong uitsteken