tevreden over mijn wedstrijddag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annetjuh1988

tevreden over mijn wedstrijddag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:14

Vandaag had ik onderlinge wedstrijd van mijn club: paardensportvereniging Roden...

ik starte met mijn C pony Flame in de L1 dressuur en in de B springen en met mijn paard Igor in de B dressuur (EERSTE wedstrijd voor ons samen)

Eerst was ik aan de beurt met Flame.. hij liep wel lekker, maar beetje gespannen. Maar ik was wel tevreden..
Met uitstappen werd Igor opgezadelt en kon ik zo overstappen op hem.

Met inrijden wel wat kijkerig enzoo (vind je het gek? 2e keer weer op de manege, hij heeft een jaar niet in de bak mogen rijden door kreupelheid etc.) wat hinniken naar flame, die al rustig op de trailer stond..
Toen de proef. Hij was heel kijkerig ook in de proef, maar hij liep wel lekker, met gallop wil hij nog keihard en komt ie naar binnen, maar ja oefening baart kunst Tong uitsteken

Toen mn punten...:
met Flame 158 en met Igor 152.. was dus echt tevreden voor de 1e keer!!

Daarna nog springen met Flame.. hij kan heel goed springen, maar op parcours zijn we allebei een beetje afwachtend en dan gaat hij niet over de hekjes..
met inspringen luisterde hij super.. dus ik zat er zelf ook al zeker op..
1e parcours ging goed, tot we bij het hekje kwamen (laatste hindernis), 3 weigeringen maar ik mocht het parcours uitspringen en toen ging hij er in 1 keer overheen..
2e parcours (progresief) foutloos.. en in de barage 1 balkje.. ik was zoo blij.. hij sprong zelf normaal over het hekje..!

Goede oefening voor volgende week geweest, dan heb ik namelijk weer 1e officiele springen.. hopen dat het net zo goed gaat.. ik weet nu dat we het kunnen!!!

andagirl

Re: tevreden over mijn wedstrijddag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:23

goed hoor zo ging het bij mij niet de 1e keer