Daarom heb ik de afgelopen maanden ook echt hard getrained...Houding, aanleuning enz...
En ik moet eerlijk zeggen dat ik m nu lekker heb rondlopen voor mijn gevoel

Vorige week wel weer ondelinge wedstrijd gehad en dat ging voor mijn gevoel niet goed! Maar toch nog 161 punten en een 3e prijs (wel gejureerd door een 'echte' jury).
Afgelopen week keihard getrained en gisteren met volle moed naar Kilder.
Mn paardje liep best lekker en we gingen de ring in. Ik vond dat hij tijdens de proef lekker liep, constant vooral waar we zo hard op hadden getrained. 1 Klein foutje gemaakt, hij viel terug uit galop maar dat vond ik niet super erg.
Ik was best tevreden (mn moeder en zusje ook

Daarna meteen door naar de volgende proef, deze ging iets minder (vooral het eerste gedeelte)....het galopgedeelte was beter.
Daarna gekeken naar mijn punten...........
Had ik voor die eerste proef 144.....Iets wat mij eerlijk gezegd erg teleurstelde...Keihard getrained afgelopen maanden en alleen puur op verzameling enzow afgestraft....Jah toen had ik m ff zitte hoor

Alleen al simpel terugkomen vanuit galop naar draf bijv. al een 5...en dan staat er geen commentaar bij :s
De 2e proef had ik 156 punten en dat vond ik wel terecht, want deze proef ging ook minder.......
Uiteindelijk ben ik bij die 2e proef 1e geworden (bij de e categorie) Maar het voelde niet verdiend...ik zat nog steeds met die 144

Maargoed a.s zaterdag weer wedstrijd, deze week weer hard trainen en kijken wat het wordt