Hebben meer mensen hiervan gehoord? Ik heb het namelijk aan meerdere mensen gevraagd en die wisten allemaal van niets af....
ben benieuwd of hier mensen ervan gehoord hebben... is toch wel handig om te weten als je wedstrijd wilt gaan rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dandylover schreef:tenminste 30 mm lang
Quidou schreef:dandylover schreef:
tenminste 30 mm lang
maximaal 30 mm lang toch...
MissSisa schreef:Idd, wel lage stompe sporen.........
Daar rij ik zelf altijd mee. Maar er mogen geen wieltjes meer.
Kippie schreef:Ik heb uiteindelijk de stompe sporen van 30 mm.
Ik wist wel dat je geen wieltjes mocht... alleen dat meisje zei dus dat stompe sporen ook niet meer mochten...
Ik zie het zelf ook nergens in het regelement staan, en als niemand er iets vanaf weet verder of er iets over heeft gelezen zal ze het misschien verkeerd begrepen hebben ofzo!
En inderdaad... laat ze lekker maatregelen gaan treffen voor veiligheidshelmen...
dandylover schreef:Quidou schreef:dandylover schreef:
tenminste 30 mm lang
maximaal 30 mm lang toch...
sorry ik bedoelde max. 30mm
frunnik schreef:Kippie schreef:Ik heb uiteindelijk de stompe sporen van 30 mm.
Ik wist wel dat je geen wieltjes mocht... alleen dat meisje zei dus dat stompe sporen ook niet meer mochten...
Ik zie het zelf ook nergens in het regelement staan, en als niemand er iets vanaf weet verder of er iets over heeft gelezen zal ze het misschien verkeerd begrepen hebben ofzo!
En inderdaad... laat ze lekker maatregelen gaan treffen voor veiligheidshelmen...
Het staat in de aanvulling van het dressuur regelement van 2005, het staat dus wel degelijk in de regelementen![]()
En de veiligheidshelmen zijn ook verplicht in de klasse B t/m M2 vanaf 1 april. Staat trouwens ook in de regelementen. Misschien handig als je die een keer doorleest