Zweep met groeten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

Zweep met groeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 10:19

Hallo!

Ik had een vraagje; ik rijd altijd met zweep in mn rechterhand.
Maar als je wedstrijd hebt, en dus moet groeten met je rechterhand, moet je dan perse je zweep links hebben??
Bedankt!!

robinbeekink

Re: Zweep met groeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:22

Uhm.. je mag voortaan toch niet meer met zweep de baan in?? Tenminste dat dacht ik... Schijnheilig

En ander kun je hem gewoon in je rechterhand houden en dan tijdens het groeten samen met je teugels in je linker hand vast houden...

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:27

robinbeekink schreef:
Uhm.. je mag voortaan toch niet meer met zweep de baan in?? Tenminste dat dacht ik... Schijnheilig

En ander kun je hem gewoon in je rechterhand houden en dan tijdens het groeten samen met je teugels in je linker hand vast houden...

Volgens mij mag je nog wel met de zweep de baan in, als je B t/m L2 rijdt. Als je de zweep in je rechterhand hebt, moet je tijdens het groeten even je zweep in de linkerhand houden. En dan weer verder rijden met de zweep in je rechterhand.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:30

Sullie97 schreef:
robinbeekink schreef:

Volgens mij mag je nog wel met de zweep de baan in, als je B t/m L2 rijdt. Als je de zweep in je rechterhand hebt, moet je tijdens het groeten even je zweep in de linkerhand houden. En dan weer verder rijden met de zweep in je rechterhand.

Ja, maar dan hoef je de zweep niet over je paard heen te hevelen hoor.. gewoon bij je teugels in je linkerhand vasthouden en weer overnemen in je rechterhand na het groeten.

In de B en L mag je nog met zweep rijden.. Veel succes...

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:31

Dat bedoel ik, ik wist alleen niet hoe ik het moest opschrijven! Bloos

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:38

Sullie97 schreef:
Dat bedoel ik, ik wist alleen niet hoe ik het moest opschrijven! Bloos

O.. nou dan bedoelden we hetzelfde... Haha! Haha! Knipoog Knipoog sorry...

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 11:27

robinbeekink schreef:

Jij mag dat niet meer nee Tong uitsteken (Ik ook niet meer daar nie van Bloos ) maar van de B t/m de L2 mag het nog wel gewoon hoor.. Haha!

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 15:51

Ohw... Oke sorry!

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:02

Inderdaad, je moet eventjes met je linkerhand de teugel vasthouden en de zweep. In het begin is dat wel lastig maar als je het een paar keer oefent lukt het wel.